12. Ucuz malın alıcısı çok olur

1.9K 186 169
                                    

Neden tecavüze uğrayan tecavüz edene aşık olmak zorunda?

Şimdi bir kişi kalkmış böyle bir kitap yazmış sonrada stockholm sendromunun arkasına sığınmış hadi kabul etmesekte ettik gibi yapalım. Yapmayalım da hadi mış gibi olsun.

Siz neden ornek alıp koyun gibi arkasından sürükleniyorsunuz? Evet evet siz! Siz tecavüzcüsüne aşık olan kurgu yazanlar size diyorum.

Bu kadar mı uzaksınız özgünlükten? Hadi özgün degilsiniz neden başka bir konuyu örnek almıyorsunuz? Neden illa tecavüz?

Ortalık tecavüzcüsüne aşık karakterlerin yazıldığı kitaplarla dolu ve incelesen hepsi birbirinin yandan yemişi!

Ya birinizde çıksın az empati yapıp tecavüze uğramanın kadına verdiği hasarı ele alan bir kurgu yazsın. Psikolojik olarak nasıl etkilendiğini anlatsın. Bu insan hayatında ne zorluklarla karşılaşacak onları düşünüp kurguya katsın.

Ama yok yazamazsınız degil mi?

Çünkü bunları yazmak ayrı bir hassasiyet ister.

Çünkü bunları yazmak empati ister.

Çünkü bunları yazmak yazarken kurulan her cümlenin üzerinde dikkatle düşünmek ister.

SIZ BUNLARI YAPAMAZSINIZ!

Sizin yazdıklarınızda kız anca tecavüze ugrar, hamile kalır, tekrar tecavüze uğrar, tecavüzcüsü buna it gibi davranır değer vermez ama kız aşıktır bir kere. Ne kadar üzülse de sözde tecavüzler karşısında istemem yan cebime koy yapar.

Tecavüze uğrayan hep ezik kalır suskun kalır tecavüz karşısında, nedense karakola gidip şıkayetçi olmaz kaderine razı olur. Tecavüzcüsude ona tekrar tekrar tecavüz etmeye devam eder.

Vs vs.

Birde şu konu var; kimse tecavüzden hamile kalmak zorunda değil ey cahil yazarlar, bunu önleyen haplar var ama nedense sizin tecavüze ugrayan karakterleriniz bunu düşünemiyor. Yazık. Böyle yazıyorsunuz çünkü kadın hamile kalırsa daha çok ezilecek, daha çok mağdur olacak sizde mağdur edebiyatı ile daha çok pirim yapacaksınız. 👏👏👏

REZILSINIZ!

IGRENCSINIZ!

Umarım bir gün o yazdığınız karakterin durumuna düşer de gerçekte nasıl oluyormuş tecavüze ugrayan nasıl hissediyormuş ögrenirsiniz demek isterdim ama demiyorum. Vicdanım el vermiyor.

Bir de bunları yazanların yazar oldum ben havalarına katlanamıyorum ve cidden çok rahatsız oluyorum. Bir önceki bölümde yazdığım pornografik yazarlar ve tecavüz yazarları hepsi birbirinin aynısı. Al birini vur ötekine!

Ulan siz o tür şeyler yazmasanız kimse kitaplarınızın suratına bakmaz. Iyi yazdığınız için mi okunduğunuzu sanıyorsunuz? 

Sıkıyorsa tecavüz ya da pornografi içermeyen bir kitap yazın bakalım diğer yazdıklarınız kadar okunacak mı?

Siz o kitapları yazmasaydınız kitaplarınız okunur muydu sanıyorsunuz? Aylarca okuyucu bekler dururdunuz!

Resmen tecavüzden, pornografiden beslenerek popi oldunuz hiç yazarım diye havalanmayın.

Unutmayın ucuz malın alıcısı çoktur. Yazdığınız o kitaplarda ucuz karakterinizin yansıması. Bu yüzden o ezik okuyucularınız dışında kimse size saygı duymuyor, duymayacak.

Kahrolsun Bazı YazarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin