Selam millet. Uzun zamandır bu kitaba güncelleme yapamıyordum. Sebebi ise enerjimin kalmaması. Eleştiri yazmak gerçekten ayrı bir zaman istiyor. Burada eskisi kadar vakit geçiremeyince yazacak malzemem de pek olmadı.
Şu ana kadar pek çok şey hakkında KENDİMCE eleştiri yaptım. Kimisi katıldı kimisi katılmadı. Bazıları uygun dille tartıştı bazıları özel mesajdan çirkeflik yaptı. En çok tuhafıma giden şey ise yazdığım onca şey arasından yazım hatalarını eleştirmeme ayrı bir takılma oldu. İşine gelmeyen gitti kendi yazdığım kitapların içinden yazım hatası aradı, buldu, sen önce kendine bak diye serzenişte bulundu. (Tabii daha bir çirkef dille.)
Oysa bakın ben daha ilk bölümde ne demişim;
Ben de hatalar yapabiliyorum demişim ve aslında asıl eleştirdiğim şeyin ufak tefek hatalar değilde sürekli yapılan hatalar olduğunu belirtmişim. Gayet açık değil mi anlamıyorum ki.
Sen hiçbir cümlene büyük harfle başlamazsan, noktalama işaretlerini hiç kullanmazsan, günlük konuşma dilindeki gibi 'yapıyonmu, ediyonmu, napcan' gibi kelimeler kullanırsan, ben seni eleştiririm kardeşim. Buna karşılık senin gelip benim kitabım içinden cımbızla yazım hatası arayıp bulman gerçekten komik. Çünkü ben hatasız olduğumu asla iddia etmedim. Sadece bir okur olarak EN TEMEL VE BİLİNDİK yazım kurallarına uyulduğunu görmek istediğimi söyledim.
Anlayarak okumaya çalışanlar ne demek istediğimi zaten anlıyorlar. (Seviyorum sizi 😉)
Diğer bir konu ise kitap eleştirileri. Arkadaşlar benim kitap eleştirecek vaktim yok. Bir ara denemeye kalktım ancak ondan da dilim yanmadı desem yalan olur.
Eğer bu kitabı okuyup kendi kitabınız için eleştiri istiyorsanız neden öncesinde kitabınızdaki hataları düzeltmiyorsunuz? Hadi düzeltmediniz, o zaman neden eleştirince ben suçlu oluyorum? En son benden eleştiri isteyen kişinin kitabının ilk bölümünü açtığımda BÜTÜN KELİMELERİN BÜYÜK HARFLE başladığını gördüm. Şimdi ben bu kitaba nasıl pozitif yaklaşayım? Lütfen biraz gerçekçi olun.
Şu ana dek kimsenin kitabında cımbızla hata aramadım. Kimseye çirkeflik yapmadım. Eleştirdiğim kitaplardaki hatalar zaten daha bakar bakmaz kendini gösteren ve tamamen özensizce yazılmış kitaplardı. Ama her ne hikmetse bunları yazanlar düzeltmek yerine saldırmayı seçiyor. Hadi buyrun fake hesaplardan saldırın. Gidin kitaplarımdaki hatalı kelimeleri bulun. Buranın altında seviyesizce yorumlar yapın. Özelden küfür edin. Anca gülünç duruma düşüyorsunuz. Keşke bunlarla uğraşacağınıza gidip faydalı birkaç şey okusanız belki kişilik gelişiminize faydası olur.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar demişler. Artık susmayacağım ve bana hangi seviyede yaklaşılırsa ben de o seviyede cevap vereceğim. Herkese hakettiği gibi yani. 😉
Haydi iyi geceler. Aklınıza mukayet olun 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahrolsun Bazı Yazarlar
SaggisticaWattpad'de rahatsız olduğum her türlü meseleyi yazıyorum. Kurgu olmayan #8