23. İnsan Değilsiniz!

1.1K 135 38
                                    

Günlerdir yazmak istiyorum, istiyorum ama kelimelerimi bir türlü toparlayamıyorum. Zira içimdekileri dökebilmem için uygun kelimeler olduğunu da düşünmüyorum.

Televizyon izlemiyorum artık. Sosyal medyaya giremiyorum. İçim, yüreğim kaldırmıyor.

Ne ara böyle vicdansız, cani, ahlak yoksunu insanlar yetişti aramızda? Artık her gün bir kadın kocası ya da sevgilisi tarafından öldürülüyor, bir kadın tecavüze ugruyor -hatta sevgilisinin yanından arabadan bile kaçırılabiliyor!- evlilik teklifini kabul etmedi diye kadın hatta ailesi öldürülüyor! Çocuklar tecavüze uğruyor!

Lanet olsun. Midem bulanıyor artık.
Kadınlara tecavüz ettiğiniz öldürdüğünüz yetmedi şimdi el kadar çocuklara mı sardınız?

Siz insan mısınız yahu? İnsan mısınız?

Bu nasıl bir ahlak yoksunluğudur? Dini falan hadi geçtim, insanlık meselesi bu. Vicdan meselesi.

Bir insan nasıl böyle sapıkça duygulara sahip olabilir? Bir kadını öldürecek, tecavüz ederek intikam alacak kadar nasıl kin öfke nefret besleyebilir?

El kadar bebeden ne ister bir insan?

Almıyor, aklım almıyor.

Bir nefretim de burda böyle tecavüz konulu kitap yazanlara. Ya siz bu haberleri hiç izlemiyor musunuz da by kitapları yazıyorsunuz?

Yazdığınız o karakterlerin tv de izlediğmiz o sapıklardan ne farkı var soruyorum size?

Ama yok siz tüm bunları görmezden gelip hala yazdığınız o kitapları 'kurgu' adı altında yazmaya devam edin!

12-13 yaşındaki çocuklara sunmaya devam edin!

Normalleşsin bunlar. Zaten sosyal medyada, televizyonda, sokakta her yerde var birde burada kitaplarda olsun. Okusun çocuklarımız. Okuya okuya zihinlerine yerleşsin.

Resmen toplumun yarası olmuş ateşe bir kova su dökmek yerine bir odun daha atıyorsunuz siz. Ucu size, çoluğunuza çocuğunuza, yakınlarınıza hiç dokunmayacak sanıyorsunuz.

Bu tür olaylar daha da artacak ve bunun altındaki sebepte bunları normalleştiren siz ve sizin gibi insanlar olacak. Kitap diye bastırıp okunmaya sunan, film diye dizi diye izlememiz için yayınlayanlar olacak. Çocuklarının izlemesinden dahi rahatsızlık duymayan anne babalar olacak. Özetle lanet olsun size ve sizinle aynı zihniyeti taşıyan kişilere!

Kahrolsun Bazı YazarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin