Halálisten

57 4 0
                                    



                                ~2018, Bexley (Anglia)~

Egy nap telt el Ashe eltűnése óta. Tyler, Iris, Luna és Jack bátorkodtak elmondani Rider Brownnak, hogy húgát ismét elvitték, de egyiküknek sem volt elegendő bátorsága... Ugyan mitől félnének? Max jól kioktatná őket, és belőne pár pofont Tylernek. De ez a legkevesebb. Rider az ő oldukon állt természetesen, de mégis rettegtek tőle. Ridernek feltűnt a húga hirtelen felszivódása, ezért intézkedésbe kezdett. De előtte még, a vére nem hagyta, le kellett szidja számára Ashe "esetlen" barátait. Halálistenhez méltóan rendelkezett a nagyképűséggel.

Mielőtt felért volna a központba, nagy dugóba keveredett. Türelmetlenűl várta, amint a pirosan villogó lámpa átvált sárgára, majd zöldre. A rádiócsatornákat váltogatta. Semmi érdekes.

-Nem. Tovább. Rossz. Soha. Mégrosszabb. Fáj a lelkemnek ez a popzene.-mormolta az orra alatt. Feladta egy idő után, majd újra a piros fényben úszó lámpára ragadt a tekintete.

-Talán egy kis rock kellene?

-Hogy az a..! Mit akarsz?-kérdezte a hirtelen mellette felbukkanó lánytól.

-Egy Ford Mustang. .-mondta körűltekintve az izomautó belsejében.-Ráadásul acélszűrke. Egy kezdő halálistentől nem is rossz.-Rider összehúzta a szemöldökét, majd a visszapillantótükörből a lány zöld szemeibe véste tekintetét.

-Mondd, mit akarsz, aztán tipli.

-Hey. Kérd szépen.-válaszolta a lány karba tett kézzel.

-Nem fogok megalázkodni egy alakváltónak. Szóval nyögd ki mit akarsz. Fogytán a türelmem.-a lány fújt egyet, majd a sárgára váltó lámpára nézett.

-Démon. Alakváltó démon. De ahogy kivánja Sir Anubis.-a lámpa zöldre váltott, Rider pedig azonnal gázt adott az autójának, mire a lány visszahőkölt az ülésbe.-De azért lehetnél kicsit tisztelettudóbb is, nemgondolod? Végtére is jelenleg ember vagy.

-Úgy látom nem érted. Ha visszaszerzem az erőm, te leszel az első a halállistámon a locsogó szád miatt.

-Hehe.-a lány megszeppent.-Asszem visszavonom, izé... Nem gondoltad komolyan, ugye?

-Neked "Nem gondolta komolyan, Sir Anubis, ugye?"

-Igen-igen. Sajnálom Sir Anubis.-a lány homlokán izzadtságcseppek látszódtak. Rider felkacagott.

-Szánalmas. Szóval, minek kerestél?-kérdezte lényegre térően. A lány kifújta magát.

-Miután elvittem Mrs. Lucindát, minden a feje tetejére állt.

-Igen, tudom. A lényeget.

-Segithetek hogyan szerezd vissza az erődet. A négy hajadon nem hiszem, hogy sokra képes Chalion ellen. Főleg most, hogy ereje teljében van. Nem hibázhatunk, mert innen már nem lesz visszaút.

-Mit kérsz cserébe?-kérdezte Rider bizakodóan.

-Nos... Elég lesz, ha nem ölsz meg. Hehe.-Anubisnak tetszett Kira válasza, ahogyan Rider egójának is, végtére, egy testben két lélek.

-Meglátjuk, de nem igérek semmit.

-Hogy mi?!-a lány agyvize felforrt az egoista halálistentől, de nem volt választása.

-Hallgatlak.

                                                                            ***

Amikor a sötétség körűlveszOnde histórias criam vida. Descubra agora