Harry styles - Harry styles
Melissa Olsson - Zendaya
Elliot Olsson - Grant Gustin
.............................................................~Melissa~
Jag gick in i bokhandeln. Ingen bok fångade mitt intresse direkt. Kanske hade Elliot något bra boktips.
Det dröjde nån ynka minut innan han svarade.
Jag började leta bland hyllorna. Tillslut hittade jag boken. Den såg ganska spännande ut. Så jag bestämde mig för att köpa den.
...
När jag kom hem skickade jag iväg en till snap till Elliot.
Elliot är typ kompis med Harry styles eller nåt. Han skickade nog egentligen bara snapen för att reta mig. Jag gillar Harrys låtar...och hans utseende. Men det blir lite irriterande med Elliots tjat.Jag fick inget svar. Men jag såg att han hade öppnat den. Jag orkade inte med honom. Istället gick jag ut i vardagsrummet och började läsa på boken. Den var faktiskt väldigt bra. Den handlade om typ...samer och en tjej med konstigt öga.
~Elliot~
Harry satt och trummade på mitt skrivbord. Vi skulle planera lite inför en kommande konsert. Jag retades lite med Melissa. Hon hade tröttnat lite på Harrys låtar och allt sånt. Kanske för att jag småretades med henne ofta.
Jag öppnade hennes senaste snap.-Cute! Is she your girlfriend? Frågade nån precis bakom mig.
Jag vände blicken bakåt där Harry stod. Han må vara irriterande ibland. Men han vet hur man smyger.
-No! That's my sister. Melissa! Försvarade jag mig snabbt.
-Sorry man! Sa Harry och höll upp händerna som försvar.
Han gick och satte sig på sin plats igen. Eric skulle komma om en stund. Då skulle vi börja finslipa planeringen. Men Eric är inte direkt känd för att vara i tid.
-Hey dude! What's her snapchat? Frågade Harry.
Jag tänkte efter lite. Borde jag ge ut hennes snap. Hon kommer mörda mig om jag gör det.
-Pizzalover01, svarade jag åt Harry.
Det här kommer stå mig dyrt. Men som tur är bor hon fortfarande i Luleå och jag i London.
YOU ARE READING
Snapchat h.s
Fanfiction@Harrystyles lade till dig som vän Melissa har en brorsa som bor i London. Dem står varandra rätt så nära och snapar ofta. Tydligen så är Elliot bekant med självaste Harry styles.