~Melissa~
Jag vaknade för kanske en timma sen. Min mobil dog igår. Så jag kunde inte så några av Elliots dumma snaps. Vilket var skönt.
Jag fixade en enkel frukost medans min mobil höll på att starta. När den kom igång såg jag att jag hade två notiser
@Harrystyles la till dig som vän
Snap från Harrystyles.
Jag stirrade på mobilen och gick in på snapchat. Sedan öppnade jag hans snap.Jag struntade i att svara hans snap och skrev istället till Elliot.
Ilskan kokade i mig. Jag hatade när Elliot bara fick för sig att göra sånt här. Han har bara tur att han bor i London just nu. För annars hade han varit död.
Jag vet inte direkt om jag skulle orka med det. Visst det var ju Harry Styles! Men man ska ju ta det försiktigt med främlingar. Visst jag kan ha "råkat" kolla varenda youtube video med honom i som existerar. Men det känns bara jobbigt att Elliot get bort min snap. Men jag kanske ändå borde svara.
Därefter började vi chatta istället.
Harry
You look Beautiful❤👍
Jag log brett. Komplimanger är något jag alltid varit svag för. Mina kinder hettades snabbt upp.
Jag
Thx! Can you kill Elliot
for me please?🙏
Harry
Sorry! I'm on a
"Not-kill-my-bro" year.
Jag
😢
Harry
Please don't be sad. You
Can just come here and
Kill him by yourself😀
Jag
Great idea!👍 But I have
School. So I have to wait
Until the next holidays😢
Harry
Well that sucks. Where
Do you live?
Jag
Why don't you just ask
Elliot?
Harry
I rather ask a Beautiful
Girl like you.
Jag stirrade lite mot hans senaste chatt. Det var solklart att han flörtade lite med mig. Jag gillar komplimanger, men flörtande har sina dåliga minnen. Vanligtvis när en kille kallar mig snygg är han bara ute efter ett ligg och sen sticker han innan jag vaknar. Samma sak händer ofta. Men jag har blivit emun mot det. Oftast när det händer blir jag bara fett irriterad. Elliot, mamma och pappa vet när jag är irriterad över en kille eller nåt annat.
Harry
Hello?Did I say something wrong?
Jag
No! I just had to clean the table.~Harry~
I knew she was lying. You don't clean the table and be online at the same time. But why did it distract her? Did she have a boyfriend? No, Elliot would have told me that. But he really was right about something, she is a mysterious girl. But I kinda like it.
YOU ARE READING
Snapchat h.s
Fanfiction@Harrystyles lade till dig som vän Melissa har en brorsa som bor i London. Dem står varandra rätt så nära och snapar ofta. Tydligen så är Elliot bekant med självaste Harry styles.