Kapitel 13

2.8K 42 2
                                    

Lördag

Idag var det min dag, jag skulle ha min babyshower!

Jag, Malin och mamma hade bokat en fin lokal i en resturang.

Det var ganska ljust där och fint. eftersom bebisen var en pojke så hade vi pyntat med en babyblått gardiner och silver glittriga band som hängde. det var vita väggar och på ena väggen så var det fullt av fönster.

Borden var dukade med en lite krämigare vit och mörka servetter.

De hade en sen där och en stol på som var ganska royolty. den var gudomlig.

Malin och jag bestämde för att föra oss klara hos henne.

Jag skulle ha en vit lång aftonklänning med glitter på galten och ett par Platta skor för att jag hade värk.

Till håret så lockade jag det och kammade igenom det.

Jag hade en enkel sminkning.

Jag hade ögonskuggor som skulle framhäva mina bruna ögon och sen skulpterade kindben. jag hade en elegant röd läppstift till läpparna.

När festen skulle börja så var alla sedan där. det fanns ett bord med stora och små presenter.

Jag kom in och alla jublade och log.

Jag satte mig på min plats och vi fick mat. det va god mat och allt. hela dagen var perfekt.

Det började bli sent och vi fick påsar att stoppa presenterna i.

Jag fick ganska så mycket kläder till barnet och sen fick jag smycket. jag fick också en bikini till gravida och den var svart och vit. den var högre än vanliga på underdelen.

Av min mamma så fick jag en barnvagn som var fin.

När jag kom hem så ville jag bara sitta och göra ingenting.

Det knackade på dörren och jag gick för att titta vem det var. viggo. *•*

'Hej' sa han och log.

'Hej'.

Vi stod och kollade på varandra en stund och då bara räckte han mig något.

'Oj, här' sa han och gav mig en liten fyrkantig present.

'Heh. tack'

Jag öppnade den och blev förvånad.

'Men oj, du skulle inte ha behövt.'

Jag tog upp den. Ett halsband gjort av guld med en massa ''diamanter'' som hängde ner.

'oh, tack.'

Han hjälpte mig att ta på den. den var så fin. jag kramade honom och han tog min haka och gav mig en kyss.

Gravid som tonåringNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ