Kapitel 21

2.2K 46 6
                                    

Kapitel 21

'Men mamma? Kan du inte komma ut?'

'William vänta bara några sekunder gubben'.

'MAMMMA, skynda. Jag kommer kissa på mig'. Jag skyndade med att torka mig och spola. Jag öppnade dörren fort åt honom och han bara sprang och satte sig på toalettstolen. Jag fick åt mig ett flin och gick mot fatet för att tvätta mina händer. Jag torkade mig med en handduk och gick ut. Det hade gått några veckor sen jag fick nyheten. Om en vecka så förlovar de sig fast slut på de, jag ska ut till stan med William.

'Är du klar gubben?' Sa jag och hörde hur han hoppade ner från stolen och spolade, och sen så hörde jag hur han drog efter en pall och tvättade händerna.

Hon kom ut från toaletten och drog med sina händer på sina shorts.

Jag räckte ut handen och han tog den. Vi gick för att nya kläder. Jag tog på mig ett par boyfriend byxor och sedan en vit piké. Jag kammade ut mina lockar och sedan så satte jag lite enkelt smink. Jag hjälpte William att ta på sig ett par vikta jeans shorts som slutade lite ovanför knäna och sedan fick han en krämig långärmad med svarta ränder. Jag tog min handväska och sedan tog han sin fjällräv kånken ryggsäck i brun och sina skor.

Jag låste lägenheten och vi gick sakta ner för trapporna. Vi gick mot stan och tog bussen för det var för långt för honom att gå. När vi kom in mot stan så gick vi in i några affärer och köpte lite kläder år honom. Själv köpte jag en klänning til deras förlovnings fest och till honom köpte jag en blåaktig skjorta och svarta byxor. Efter att ha slösat lite pengar så gick vi till en glass kiosk och köpte mjukglass med strössel. Vi satte oss på en bänk och pratade när jag märkte att någon stannade framför oss. 'Ne men heej' sa jag och log åt Melissa och Viggo. Jag reste mig upp och fick en oväntad kram av henne. 'Mia, va?'sa hon och log och fortfarande hade händerna på mig. 'Aa' sa jag och log. Jag vände mig om och presenterade William. Viggo tog William och gick mot en fontän och lekte medan jag och Melissa satt och pratade lite. 'Åh. Va underbar han är' säger hon helt så.

Asså mena hon Viggo. Usch.... 'Asså William' sa hon sedan. 'Jaha, ja'.

Vi pratade lite om jobb och sedan lite om henne och Viggo. Det gick kanske någon timme och William började gnälla på att han ville hem och jag ville också det så det fick det bli. Vi sa hejdå och sånt och gick mot busshållplatsen och åkte hem.

Gravid som tonåringDonde viven las historias. Descúbrelo ahora