kapitel 22

2K 56 12
                                    

kapitel 22

Idag skulle Viggo och Melissa förlova sig och såklart så ska jag inte må bra..

Jag började min dag med att ta en lång dusch och sedan åt jag och william frukust. vi åt kalaspuffar med mjölk och sedan drack jag lite kaffe. När jag var klar så var det bara att vänta några timmar tills jag kan göra mig i ordning. jag tog fram min klänning som var beige med vita pärlor på och den slutade vid mina tår. jag hade ett par höga klackaskor som matchade klänningen. Eftersom jag inte hade någon annan man att gå med så fick jag gå med William. till honom så hade han en svart kostym med en vit skjorta med en beige fluga, Super gulligt var det.

När det hade gått några timmar så var det redo att göra sig i ordning så jag började med att ta på william och när han var klar så måste jag säga att han var världens sötaste.. jag började med att ta på min kläning och sedan fixade jag en enkel fast lite slarvig frisyr. william fick lite wax i håret och sedan srylade jag det lite ryfsigt.

När klockan närmade sig 8 så började vi ta på oss sorna och jag tog min axelväska som var glittrig. vi gick mot min lilla bil och åkte iväg. när vi kom utanför salen så kände jag min nervös på ett sätt. Vi kom in och hittade vår plats och satte oss. jag kände tvä händer på mina axlar och jag vända sakta huvudet för att se vem det var. 'ahh' skrek jag lugnt. på min högra sida stod malin och på den andra sidan stod det philip. han var en annan vän till mig.

 Jag reste mig och gav dem en kram och sedan så kunde jag inte sluta le. 'gud, va vacer du ser ut att vara' fick malin fram och kramade mig. vi pratade lite och sedan så vände jag mig om och presenterade william som försökte gömma sig bakom min kläning.

Det var nu Viggo och Melissa skulle komma in. De gick predvid varandra och såg super gulliga ut. Vi satte oss ner och pratade lite vilt och sedan kom melissa fram till mig och försökte säga något men det gick inte. Hon höll munnen öppen men fick inte fram orden. Hennes ögon började att vattnas och sedan sprang hon iväg. jag fattade inte vad som hände så jag sprang efter och försökte att hitta henne.

Jag lättjoggade in i toaletten och hörde någon gråta. jag knackade på toalettdörren men inget hände. 'du? det är jag moa. vad har hänt?'.  hon öppnade dörren och såg helt förstörd ut. hon torkade sig om munnen och gick förbi mig. hon gick till handfaterna och tittade sig i speglen.

'han kommer att märka det. vad ska jag göra?' hon tittade på sin mage och började gråta och där stod jag helt förlamad och ordet gravid upprepades i mitt huvud.

gravid. gravid...

----------------------------------------------------------------------------------------------

tack för alla läsare. ni betyder sjukt mycket. ni sa veta att jag blir mer sugen att skriva när jag ser alla kommentarer och sedan votes.  har ni bra förslag eller något så kan ni skicka mail eller något.

Ser framemot att skriva mer sen. kommentera och rösta.

glöm inte läsa min andra bok också, -kiss my as bitch-

// Vanessa

Gravid som tonåringWhere stories live. Discover now