BANDAR IPOH

5 1 0
                                    

Setibanya mereka di destinasi yakni rumah liya,liya membawa turun bagasinya. Mama dan daddy menjemput Zaki masuk ke dalam. Mama dan daddy memang sudah mengenali Zaki, kerana pernah bersemuka sebelum ini. Setelah 2 jam berada di rumah liya, selesai makan tengahari dan zaki mengambil keputusan untuk beredar kerana perjalanan masih jauh untuk ke hotel berdekatan.

Zaki dan Akmal bergerak terus ke hotel yang telah ditempah tempoh hari kerana badan telah keletihan seharian memandu. Aktiviti malam pula akan menjelma.

Di malam hari- akmal dan zaki membawa suny melihat bandar ipoh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Di malam hari- akmal dan zaki membawa suny melihat bandar ipoh. Belegar legar dan ke suatu tempat di panggil Gerbang Malam. Gerbang Malam adalah semacam uptown jika di Kuala lumpur. Suny pun membeli serba sedikit barangan untuk membawa pulang ke New York nanti sebagai cenderamata. Seperti pelancong lain, mereka makan dan minum di kedai makan berdekatan. Bersembang mengenai hal kerja dan masa depan masing masing.

"zaki, bila kai dengan liya nak kahwin??"

Tersedak zaki mendengar soalan dari akmal ni.

"awal lagi kot, baru 4 tahun. Kenapa,kau jadi pengapit aku lah?amacam?" cadang zaki.

"boleh je ki, member punya pasal"

Mereka bergelak ketawa sehingga 3 pagi. Pukul 7pagi,dah kena bersiap. Harey betul, bengang je pancageram nanti pagi mereka mengantuk pula.

RANJAU FALLSWhere stories live. Discover now