Bohaterowie

148 10 0
                                    

Julie Nina Riddle
Dziewczyna ma czarne włosy z srebnymi pasemkami. Jej oczy są koloru srebrnego. Po ukończeniu Hogwartu dołączyła do Śmierciożerców. Rok później została złapana i zamknięta w Azkabanie. Aktualnie ma 19 lat. Julie urodziła się 13 kwietnia.

Veronica Rose Moon
Jej włosy są biało-fioletowe. Oczy mają ciemno niebieski kolor. Po ukończeniu Hogwartu dołączyła do Śmierciożerców. Rok później została zesłana do Azkabanu. Dziewczyna ma aktualnie 19 lat. Jej urodziny są 11 lipca.

Lily Marry Evans
Rudowłosa dziewczyna o zielonych oczach. Po ukończeniu Hogwartu dołączyła do Śmierciożerców razem z reszta byłych Huncwotek. Rok później została zesłana do Azkabanu. Dziewczyna ma aktualnie 19 lat. Lily ma urodziny 30 stycznia.

Nimfadora Vulpecta Tonks
Metamorfomag. Jej włosy są zwykle w kolorze różowym, zaś oczy są jasno niebieskie. Po ukończeniu Hogwartu także dołączyła do Śmierciożerców. Rok później została złapana i uwięziona w Azkabanie. Nimfadora ma aktualnie 19 lat. Jej urodziny są 13 maja. Aktualnie ma 19 lat.

Evellin Elizabeth Gold
Dziewczyna ma jasno brązowe krótkie włosy z niebieskim pasemkami. Jej oczy mają  złocisty odcień. Po ukończeniu Hogwartu dołączyła do Śmierciożerców. Rok później została uwięziona w Azkabanie. Aktualnie ma 19 lat. Evellin ma urodziny 20 lutego.

Courtney Muriel Violin
Dziewczyna ma mietowe włosy i niebieskie oczy. Po ukończeniu Hogwartu dołączyła do śmierciożerców. Jakiś czas później zdradziła śmierciożerców i odeszła do Zakonu Feniksa. Kiedy Huncwotki zostały zamknięte w Azkabanie wyjechała do swojej rodzinnej Francji. Courtney ma urodziny 26 kwietnia. Aktualnie ma 19 lat.

James Fleamont Potter
Chłopak ma kruczoczarne włosy i orzechowe oczy. Po ukończeniu Hogwartu dołączył do Zakonu Feniksa, a także został aurorem. To właśnie on z swoim oddziałem złapał i zamknął w Azkabanie Huncwotki. Urodzony 27 marca. Aktualnie ma 19 lat.

Syriusz Orion Black III
Chłopak ma czarne włosy i szare oczy. Po ukończeniu Hogwartu dołączył do Zakonu Feniksa i został aurorem. On wraz z James'em i reszta zamknął Huncwotki w Azkabanie. Urodzony 3 listopada. Ma aktualnie 20 lat.

Remus John Lupin
Jasny blondyn o zielonych oczach. Wilkołak. Po ukończeniu Hogwartu dołączył do Zakonu Feniksa. Brał on udział w złapaniu Huncwotkek. Urodzony 10 marca. Aktualnie ma 19 lat.

Peter Pettigrew
Brązowe włosy i wodniste oczy. Po ukończeniu Hogwartu dołączył do śmieriożerców ze strachu przed Voldemortem. Kiedy zamknięto Huncwotki cieszył się, ponieważ wtedy nikt już nie mógłby go wygadać przed byłymi przyjaciółmi. Szpieg Voldemorta w szeregach Zakonu. Aktualnie ma 19 lat.

Luke Alex Malfoy
Platynowy blondyn o szarych oczach. Po ukończeniu Hogwartu został aurorem. Brał czynny udział w zesłaniu Huncwotek do Azkabanu. Urodzony 15 stycznia. Aktualnie ma 19 lat.

Denis Fabian Morgan
Blondyn o brązowych oczach. Po ukończeniu Hogwartu dołączył do Zakonu Feniksa, a także został aurorem. Wziął udział w ujęciu Huncwotek. Urodzony 21 października. Ma aktualnie 20 lat.

Harry Philip Wolf
Ma brązowe włosy i niebieskie oczy. Po ukończeniu Hogwartu pracował w Ministerstwie Magii. Później uciekł razem z Courtney do Francji. Urodzony 20 listopada. Aktualnie ma 20 lat.

Severus Snape
Czarne przetłuszczone włosy i czarne oczy. Po ukończeniu Hogwartu dołączył do Śmierciożerców. Po upadku Voldemorta nie został złapany dzięki Dumbledorowi. Od tamtego momentu uczy w Hogwarcie. Urodzony 9 stycznia. Ma aktualnie 19 lat.

Avada Kedavra?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz