Negatif Bir Gün

342 7 2
                                    

Hocalarımı anlamıyorum. Kötüler mi iyiler mi diye karar vermek bana düşmez ama ben anlamıyorum pek. Sanırım bu yıl Taktir alırsam ya da başarılı olursam tamamen kendi çabalarımla olur.

Sınıf hocamız bugün sıraları değiştirdi.

İnsanın yanındaki kişinin etkeni cidden çok önemli. İnsan rahat olmalı ders dinlerken. Yanımdakini tanımıyorum ve ilk izlenim olarak soğuk birisi gibi geldi. Derse odaklanamıyorum. Ve en arkanın bir önündeyim. Sınıfın sanırım en kısasıyım -,-. Bir de kendimi ilkokul gibi hissettim her hafta dönücekmişiz. Her ay da yerimiz değişicekmiş tamamen. Yani belli bir yerimiz olmayacak. Ve aslında bu cidden kötü bir şey. Yerine alışamadam yer değiştirmek... Öğretmen masası örtüsünü yıkamak da var 😂 İlkokullu hissettim bugün. Ama napalım evden pek bir şey gelmez. En iyisi mezuna kalmış gibi kendi halimde çalışmak.

Biyolojiyi bugün çok sallamasyon yazmıştım çünkü dersi anlamamıştım pek. Şimdi temize çekicem ve videolar izlicem. Sonra fizik testi çözücem biraz. Zaten heniz başında olduğumuz için az soru vardır. Vaktim akşama kadar çok var sonra da matematiği birkaç dakikada göz gezdirip test çözerim yine birkaç soru. Ve yarınki derslere göz atıp uyurum.

Bu saate kadar (19.11) birazında arkadaşımın ödevine yardı ettim (ödev demişken benim de ödevim vardı onu unuttum fjfjrk onu da yapmalıyım) 1 saatte k-drama izledim. Ve 10:30 a kadar çalışıcam. Başlıyorum ben .İyi dersler size de

TIP Nasıl KazanılırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin