GEREKLİ BİR AÇIKLAMA

205 6 19
                                    


Selamm, öncelikle uzun zaman oldu. Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? 

Her zaman söylediğim gibi BU KİTAP NASIL BU KADAR OKUNDU .d

Evet bayadır bölüm atmıyordum.Çünkü bazı şeylerden emin değildim.  Daha önce bahsetmiş miydim bilmiyorum ama bir fobim var. Ve bu fobim son 2 yılda artış gösterdi. Bu da tıp okumama engel oluyor. Biyolojiden bile soğuttu beni. DÜŞÜNÜN BENİ. BEN VE BİYOLOJİDEN SOĞUMAK. Kimyaya ilgim arttı fizikten tamamen nefret ederdim zaten o nefret hiç değişmedi :'')  Kısaca sayısalda sevdiğim tek ders kimya kaldı. Biyolojiyi yapabiliyordum ama çalışmak eskisi kadar zevkli değildi. Çalışmak için tabi ki zevk önemli değil. Ama benim içim mutluluğum ön planda bu  hayatta. Biyoloji kitaplarımdaki resimler fobimden ötürü karalıydı. Ve çalışırken huzursuz oluyordum. 

Ailem uzun zamandır eşit ağırlık okuyup hukuk kazanmamı istiyordu. Ama beni az çok tanıyorsunuz ben hukuk yapamam. Kuralları belli mesela. Ben o kuralların hepsine uyamam. Açık konuşmak gerekirse bazı kanunları beğenmiyorum. Daha doğrusu beğenmiyorum değil de, bazı kanunlar hayata geçirilmiyor. Belki burcumdandır ki adalet olunmadığı zaman kanser olurum. Kısaca ben  hukuk yapamam. 

Coğrafyam oldum olası okula göre iyidir. Tarih sevmem ama inkılap hoş. Edebiyat güzel. E artık tıp da bana gel diyemiyor. Ben de birkaç ay karar verme sürecine girdim. Açıkçası her zaman müziğe ve dansa ilgim vardır. Hatta kpop dans coverlarının son 2 yılda yayınlanlardan yarısını (abartmıyorum) izlemişimdir. 

 Bir gün yine dance cover izliyorum. Dedim keşke ben de Türkiye' de bir şirket kursam.  Öyle eğlencesine şirket kurmak için ne aramak gerekir diye araştırıyordum falan. Sonra işte bir meslek buldum. Araştırdım. araştırdıkça sevdim. ve ani bir karar ile o mesleği okumayı seçtim. Ama ailem hemen alanımı değiştirttirmedi. 2 hafta kadar düşündüm. Ama kararım hala aynıydı. Ve ben de TM ye geçtim. 

(Mesleği söyleyemem çünkü özel üniversitede. Ve tam burslu sadece 3 kişi alıyor... kendime rakip yaratmayayım dimi? sınavım bittikten sonra açıklarım ama :) ) 

İşte bunca ay güncelleme yapmam nedenim buydu. Bunca zaman benim yanımda olan ve beni destekleyen herkese sonsuz teşekkür ederim. Alan değiştirirken bile sizleri dahi düşündüm. Belki onlara umut olmuşumdur neden vazgeçiyorum dedim... Ama şu konuya açıklık getireyim tıptan vazgeçmedim. Sadece fobim yok olana dek ara verdim. İlerde 40 yaşımda da olsam fobim geçerse o üniversite sınavına giricem. Zaten tedavi alıyorum ünim bitene kadar geçer heralde .d 

Eğer bu yolda da yanımda olucaksanız gerçekten çok minnettarım. Ama eğer '' hayallerinden salak bir fobi yüzünden vazgeçen birini destekleyemem'' derseniz de içtenlikle sizi anlıyor ve saygı duyuyorum. 

Buraya kadar okuyan kişilere de ayrıca teşekkür ediyorum. Her ne olursa olsun ben de sizi destekliyorum bunu hiç unutmayın. Yaşlarımız 14-18 arası. Bir şeyi yapamıyorsak bırakalım onu yapabilecek kişiler yapsın. Biz zamanı gelince tekrar deneriz. Evet insan hayallerinden gitmeli ama bu yaşlarında o hayallerine ulaşmak için çoooookkk çaba sarf etmesi gerekiyorsa biraz daha dursun düşünsün. 30luyaşlarımızda mükemmel bir hayat yaşamak için en genç ve taze yıllarımızda heba olmak mı? yoksa 30lu yaşlarımızda verimli bir hayatımız olmasına zemin hazırladıktan sonra genç yaşlarımızda da hayatımızı doyasıya yaşamak mı? 

Tercihler her zaman değişir unutmayın. Bu yüzden hangi kararı verirseniz yine arkanızdayım. Seviliyorsunuz <3 


(ilk defa pc den güncelleme yapıyorum. buradan daha güzel oluyormuş kkk)


TIP Nasıl KazanılırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin