Herkese merhabaa. Uzun zaman oldu. Nasılsınız ? Hayat nasıl ? Sağlığınız nasıl? Dersler nasıl?
Beni merak eden varsa ben iyiyim teşekkürler.
Öncelikle asla büyük konuşmayın. Bir önceki bölümde saydığım ''giderim'' dediğim hiçbir mesleğe gitmedim. (hepsi tutuyordu ama ailevi sebepler diyelim). Uzatmadan nereyi kazandığımı söyleyeyim. Eskişehir Anadolu Üniversitesi PDR (psikolojik, rehberlik ve danışmanlık). Beni bilen bilir istediğim bir bölüm müydü :D Cevap tabii ki hayır. Gittiğim her yeri seven bir insan olduğum için mutlu olurum orada sorun yok. Tek problem hayalim değildi. He bir de biraz puanıma yazık ettim. Bazı şehir problemleri oldu ailevi :'') ama belki sınıf birincisi olurum iyi tarafından bakalım. Şimdilik bu bölüm hakkındaki amacım, eğer hala kalkmadıysa klinik psikolojiden yüksek lisans yapacağım. Aynı zamanda ÇAP ile sınıf öğretmenliği okuyacağım. Eee hayalimdeki meslek değilse gelecekte meslekten sıkılma ihtimalimi de göze almalıyım. Okumaktan bıkan bir tip değilim. Sonuçta hayalim tıptı yani. Fobim geçince üniversite sınavına gireceğim tekrardan. Tıp için. Okurken geçerse yine de gireceğim. Tıbbı dondurur önce pdr yi bitirir sonra tıptan devam ederim. Tabi şimdilik hepsi hayal. O zamana kadar fizik kimya bilgim ne hale gelir Allah bilir :) Aslında biyolojinin zorluğuna dayanıp keşke mimarlık mı deneseymişim diyorum bazen. Sayısalken mimarlık aklımda yoktu aslında ama madem tıp olmadı mimarlık mı olsaydı falan modundayım. Yine de her şerde bir hayır vardır. Gerçi okuduğu bölüm ve üniversite de çoğu kişinin hayali şimdi şer falan demeyeyim :D Her neyse bunlar mutlu olduğum gerçeğini yok etmiyor. Hayallerim gerçek olmasa da şimdilik olacağı buymuş. Her şeyin bir iyi tarafı vardır diye düşünüp kendimi avutuyorum. Eğer tıp hiçbir zaman olmazsa belki benim için hayırlı olmayacakmış derim. Öyle yani benden böyle.
Bir de kitap hakkında ne yapacağım inanın bilmiyorum. Tıp diye başladı PDR oldu öyle antik guntik işlere döndü :D Adını da değiştiremiyorum başları full tıp ile ilgili. Kitabın hayatımdaki yeri cidden özel o yüzden silemem de. Öyle yeni okuyucular hayal kırıklığıyla okumayı bitiriyorlar falan :) Ama sizlere inanıyorum. Çoğunuz en az benim zamanında tıp istediğim kadar tıp istiyorsunuz. Fobiniz de yok sizin :D Neden kazanamayasınız. He ilk yıl olmaz 2. yıl olur orasını bilemem. Ama şunu da söyleyeyim. Arkadaşlar 3 ten fazla denemeyin. Maximum 4 olsun. Kendi çevremde tanıdıklarımdan görüyorum psikoloji inanılamayacak kadar çok çöküyor. Ortam çevre hiçbir şey kalmıyor. Ben 9.sınıfa başlarken şey diyordum ''tıbbın 7 kez hakkı var'' falan :DD Ama öyle değil emin olun. Kaderimde yokmuş diyebilin bir yerden sonra. Hırsınıza dur diyin bir sınıra gelince.
Herkese iyi dersler. Bol çalışın demeyeceğim. Verimli çalışın ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIP Nasıl Kazanılır
NezařaditelnéKİTABIN SONUNDA HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAMAMANIZ İÇİN SÖYLÜYORUM ŞU AN PDR OKUYORUM. Hangi yollardan geçtim de tıp diye başladığım kitap pdr ye döndü. Merak ediyorsanız buyrun kitaba. İlk açıklama: Kendi yaptıklarım neler ? Azmetmek önemli mi ? Dalga...