!! LİSE BİTTİ !!

174 13 6
                                    


Uzun zaman olduu. Sizleri özlemişim. Ben yokken bile kitabıma ilgi gösterdiğiniz için sizlere teşekkür ederim. Önceki bölümlerde dediğim gibi kitap amacından saptı ☺ adını değiştirsem mi diye de sormuştum ama son karar değiştirmemek oldu. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK istiyordum. Şu söylemediğim kimse öğrenmesin de bana kalsın dediğim meslek. Ama tabii ki 10bine giremedim büyük ihtimalle. Sınavım kötü değildi ama mükemmel hiç değildi. 35 bin gibi bir şey olurum herhalde. Umarım. Sorabileceğiniz birkaç soruyu tahmin edebiliyorum birkaçına cevap vereyim.


Sınav nasıldı ? İstediğin meslek tutmadıysa şimdi ne okuyacaksın? Mezuna kalacak mısın?

Hayır mezuna kalmayacağı. TM için eğer gerçekten deli gibi bir hayaliniz yoksa mezun saçma bence. Matematikten kaybetseydim belki mezuna kalıp mat çalışırdım ama elimden geldiğince mat çalıştım ki ben matematiği pek sevmem. Test çözmesini. Ezberler de muhakkak unutuluyor. 6 kez tarihi baştan itibaren çalıştım salak saçma şeyler sormuşlar. Edebiyatta hata yapmazken sınavdaki salaklığım tutmuş ve 2 hata yapmışım.  2 de boşum vardı zaten. ki ben tüm edebiyatı sayabilecek kadar ezberlemiş insandım. Ama sınav edebiyat değildi işte... coğrafya zaten benim kötüydü ne kadar çabalasam da sonuç pek farklı olmadı. Sayısaldan döndüğüm için ve tıptan vazgeçtiğim için pişman değilim. Ama keşke başarılı olup salak bir fobi yüzünden dönmeseydim de başarısız olup dönseydim diyorum. Gelelim sıradaki soruya. Ne okuyacağım. Dürüst olmak gerekirse hala net bir fikir yok aklımda. Hukuk istemiyorum sadece bundan eminim. Psikoloji ve pdr de yazmayacağım. Ne yapacağım cidden bilmiyorum. Nasıl olsa istediğim yer tutmamış bari puanım az kötü gelsin de orta dereceli yerlere gideyim diyiyorum. 45-50 binlerde olursam yine tamam da yüksek bir sıralama yaparsam  ve düşük yerlere gidersem çalıştıklarıma pişman olurum. Belki iç mimar , belki uluslararası ilişkiler, belki havacılık yönetimi... Gerçekten ne yapsa bilemiyorum. Seçeneklerimdekilerin puanları düşük ( İstanbul istemiyorum onun dışındakiler de düşük ). Hayatıma bir rüzgarın esintisi yön verecek bu gidişle. umarım 4 ay sonra size iyi haberler verebilirim.


İlerde bir gün fobim geçerse tıp yine denicem. Tıbbın yaşı olmaz ☺ 

HAYALLERİNİZDEN VAZGEÇMEYİN. EN FAZLA ARA VERİN. 1 YIL 5 YIL 10 YIL FARKETMEZ. SONUNDA ONA GERİ DÖNEBİLİRSİNİZ. ÖNCELİK KENDİNİZİN. HAYALLERİNİZ İÇİN KENDİNİZİ FEDA ETMEYİN. BEKLEYİN, HAYALLERİNİZ SİZİN KAPINIZI TEKRAR ÇALSIN.


Umarım mutlu ve eğlenceli bir yaz tatili geçirirsin. Bol bol eğlenin. Çalışmak çok önemli ama her şey değil. Hayat kısa tadını çıkarmayı da bilin ♥  

TIP Nasıl KazanılırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin