Resume
-Am o surpriza pentru tine! spun muscandu-i gatul usor.
-Mmmmhh. Ce surpriza? intreaba inainte de a incepe sa rada din nou.
-Ai sa vezi. spun sarutandu-l din nou.
Sunt sigura ca-ti v-a placea...
Proceed Game...
Loading...
...
100%
Eric era complet sub efectul drogurilor si avea cateva minute bune de cand rupse legatura cu realitatea. Radea, respira greu, clipea lent si se uita in jurul lui de parca era in nu stiu ce loc. Stiam ca acum, pentru el, realitatea e distorsionata, dar nu ma asteptam sa fie atat de vesel. Cu toate acestea, inca mai putea intelege ce-i spuneam si executa orice ii ceream fara sa se gandeasca de 2 ori. "Perfect!" imi spun inainte de a ma da jos de pe el.
-Ridica-te! ii ordon iar el rade timp de cateva minute inainte de a executa. Face cum i-am spus, iar dupa ce se ridica in picioare, incearca sa-si mentina balansul. Hai! Trebuie sa-ti vezi surpriza. imi intind mana pentru al ajuta iar el se prinde de ea si mai apoi de umarul meu pentru a nu cadea. Incetul cu incetul, am reusit sa-l aduc pana in beci. Acolo, il conduc mai departe in camera secreta in care mi-am petrecut ultimele 2 nopti.
Desi era sub efectul drogurilor, Eric a inceput sa se incrunte si sa se uite urat la imprejurimi. Eu una il conduc pana in fata unei celule cu gratii ruginite in interiorul caraia, intr-un colt, tremura atat de frig cat si de frica Steven. Eric studiaza celula iar cand ochii lui dau de trupul cam desfigurat, dar inca intact al baiatului, incepe a rade.
-Steven?! Marele si durul Steven?! Nu pot sa cred! Tu, cel care a bagat spaima in 3 cartiere si mi-ai facut viata un calvar, esti aici?! tipul il recunoaste asa ca se apropie de gratii si se milogeste de Eric.
-Eric! Eric, ajuta-ma! Trebuie sa ma salvezi?! spune terifiat. E... E-e nebuna!! Ajuta-ma sa ies! Fac orice! Doar salveaza-ma! isi scoate mana, carei ii lipseau 2 degete, spre el in speranta ca-si va primii ajutorul cerut. Eric doar se uita la el inainte de a rade bolnav.
-Eu?! Sa te ajut pe tine?! rade dupa care trage o gura mare de aer si se intoarce spre mine. Tu l-ai auzit? ma intreaba stergandu-si lacrimile de la ras.
-L-am auzit. raspund calma. Ce ai de gand sa faci? il intreb fascinata de figura lui ce se schimba aproape instant.
-Imi dai voie sa ma joc cu el? intreaba chicotind. Pot sa ma razbun pentru tot ce mi-a facut? continua venind spre mine si impiedicandu-se o data inainte de ajunge in fata mea si de a ma prinde de umeri. Te roooogggg... spune uitandu-se debusolat a mine.
-Orice pentru tine! raspund surazand. Imediat cum primeste acordul meu, se intoarce lent spre celula.
-Te rog, te impor, ajuta-ma! se aude vocea ragusita si speriata a baiatului. Atunci, Eric prinde barele de fier si se apropie brusc de ele speriindu-l pe Steven.
-Bine-nteles ca am sa te ajut... spune astefel facandu-l pe sarmanul de pe partea cealalta a gratiilor sa zambeasca slab. ... sa ajunji in iad. continua incepand iar sa rada. Ai dat de dracu! spune oprindu-se brusc.
-Ei bine, nu pot sta aici cu tine Eric. spun incercand sa par suparata.
-Ce? De ceeeee? face el ca unul din acei copii razgaiati cand nu primesc ce vor.
-Nu fii suparat! spun venind la el si cuprinzandu-l in brate. Mai am o surpriza pentru tine... dar mai am nevoie de timp pentru a o pregatii inainte de a ti-o da. ii soptesc in ureche in timp ce el ma lipeste de el si isi baga nasul in parul meu inspirand adanc.
-Mmmmhhh... Bine. Fie! spune inca tinandu-ma aproape de el.
-Bun baiat! spun masandu-i usor capul. Acum fii atent la mine! spun departandu-l si incercand sa-i atrag atentia. In peretele acela, gasesti tot ce ai nevoie pentru a te juca cu noua ta papusa. Dar ai grija! Daca te atingi de vreo-una din cartile de acolo, nu-ti mai primesti si cealalta surpriza! Bine? intreb asigurandu-ma ca m-am facut inteleasa desii stiam ca drogurile administrate il faceau incapabil sa inteleaga totul. Cu toate acestea, spune un 'da' energic si apoi se intoarce pentru a studia peretele de care i-am exlicat. Prea bine! Uite cheia de la celula! spun dandu-i cheia apoi intreptandu-ma spre iesire. Ma introsc cat pot de repede! Distractie placuta! spun si ies incuind usa in urma mea.
"Prea usor!"imi spun urcand la etaj si mai apoi indreptandu-ma spre camera mea. In drumul meu, am verificat-o pe tusa July si m-am asigurat ca doarme, apoi mi-am vazut de treaba. M-am schimbat de hainele de casa, schimbandu-le cu niste haine de club. M-am machiat strident, mi-am pregatit o poseta cu tot ce am nevoie apoi m-am dus in biroul de lucru al tusii. In camera respectiva, in spatele unui tablou, tusa are un seif in care isi tine averea. Am spart codul, dupa care mi-am luat primul teanc de bani pe care l-am zerit si am inchis seiful la loc. Am pus la loc tabloul dupa care m-am intors in camera mea. Am luat cativa bani iar pe restul i-am pus in sertarul de la biroul meu sub niste carti.
Inca era devreme afara ceea ce insemna ca inca nu ma pot duce la clubul acela la care trebuia sa ajung. Am mai stat putin pe ganduri dupa care mi-am adus laptopul in camera si l-am conectat la camerele de supraveghere ale beciului. Nu am fost surprinsa sa-l zaresc pe Eric in fata peretelui plin de 'chestii amuzante', dar ce mi-a atras atentia a fost faptul ca isi dase camasa jos. Era o priveliste interesanta, insa un scartait mi-a atras atentia asa ca m-am oprit din studiat si mi-am inchis laptopul. Am iesit din camera si am gasit-o pe tusa July treaza. "Tsk! N-am nevoie de asta acum! ... Mai alesc cand am treaba!" imi spun intorcandu-ma in camera. Cand ies inapoi, o vad pe tusa in capul scarilor uitandu-se putin ametita prin jur. Cobor tiptil scariele fara a ma face auzita apoi o prind de la spate si-i acopar gura si nasul cu batista mea preferata. Tusa July cade in aproximativ un minut la pamant dormind profund. O duc inapoi in camera ei dupa care imi i-au lucrurile si parasesc conacul.
"Vin dupa tine Luke."
The Game is loading...
please wait...
36%...
-Game saved-
CITEȘTI
My Little Game🇷🇴
Teen FictionSunt persoane care spun ca sunt nebuna... Sunt persoane care cred ca sunt o psihopata... Sunt persoane carora le este frica de mine si surprinzator, Persoane prea stupide sa le creada pe celelate. Da. Sunt nebuna. Da. Sunt o psihopata. Da. Chiar sp...