~#Play#~

180 13 6
                                    

Hey! Eu sunt Anastasia Hall. O fata simpla, curioasa din fire, careia ii place sa descopere lucruri noi. Fizic nu sunt chiar atat de atractiva. Cele 47 de kilograme alaturi de cei 1m si 63cm in inaltime, parul saten inchid cu reflexii aurii, ochii caprui inchis care te pot oscila in doar cateva secunte de la blandete si caldura la raceala nefireasca si teroare patrunzatoare, nu ma fac cu nimic speciala. Asta sunt eu, iar acesta... ei bine... acesta este micul meu joc.
De curand am intrat pe poarta unuia dintre cele mai prestigioase licee din tara, iar acum sunt in drum spre noua mea clasa.

Intrand increzatoare, imi salut noua diriginta si incep sa ma prezint: Buna tuturor! Eu sunt Anastasia Hall, noua voastra colega. Nu sunt multe de spus despre mine insa important este de stiut ca imi place sa desenez, sa imi ofer ajutorul cand este nevoie si, bine-inteles, dulciurile. In special ciocolata! Sper sa ne imprietenim si sa ne distram in urmatorii ani pe care ii vom petrece impreuna! spun schitand un zambet bland dupa care imi privesc colegii. Un gand straniu a inceput sa-mi infloreasca in minte in timp ce priveam cele 30 de persoane cu ochii atintiti asupra mea. ' 30 de persoane... 30 de feluri diferite in care ma pot juca cu mintea umana... 30 de moduri in care ma pot distra. '
Trezita din gandurile mele profunde ma indrept spre banca mea in care va trebui sa stau alaturi de un baiat straniu. Ochii verzi acoperiti de parul negru dezordonat si expresia sa ce imbina indiferenta cu sfiala ma fascinau.

- Hey! Eu sunt Anastasia! spun in soapta si imi intind mana spre baiatul de langa mine. Acesta doar imi arunca o privire scurta apoi isi baga nasul in caietul pe care a inceput sa faca mazgalituri. ' Genul greu de abordat, hmm? ' imi spun in timp ce-mi retrag mana.
- E un ciudat, Anastasia! imi soptesc niste fete din banca din fata mea.
-Nu-l baga in seama! Asa este el! Un ciudat antisocial! continua alte doua fete din banca alaturata noua.
- Te sfatuiesc sa stai departe de el, Ana! imi atrage atentia un baiat din bancile de mai din fata. Am auzit ca ciudatenia e molipsitoare! continua in timp ce mototoleste o bucata de hartie pe care mai apoi o arunca in colegul meu de banca care pur si simplu ignora si isi continua schitele.
' Asa deci. El e "oaia neagra" a clasei. Batjocura celorlalti.... Haha! Se pare ca pana la urma nu va fi chiar atat de usor pe cat credeam. O minte atat de tacuta. Cine stie ce poate ascunde? Cine stie ce poveste scarbos de induiosatoare ascunde acest baiat? ... Si cu toate acestea, odata ce voi reusi sa-i patrund in minte, sa-l fac sa creada in mine si sa aiba incredere in mine, el va fi cel mai usor de manipulat. El va fi cel mai ascultator pion al meu. Isi va lasa viata in mainile mele si va incepe sa depinda de mine! La fel ca ceilalti, va fi doar o papusa in mainile mele! ' simpla idee ma entuziasma la nebunie si abia daca imi mai puteam tine rasul sub control.
' Hahahahahahahahahaha! Jocul tocmai a inceput! '

My Little Game🇷🇴Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum