Level 13

37 5 0
                                    


Pentru prima oara dupa mult timp chiar voiam sa continui, lucru pe care nu l-am mai facut vreodata. De obicei, cel de pe mine ar fi fost mort pana acum dar chiar nu vreau sa se opreasca... Incepeam sa nu mai gandesc rational... incepeam sa ma gandesc la ce s-ar fi intamplat daca nu ne optim... si nu voiam sa ne optim... si totusi... nu pot...

Nu acum...

* Loading... *

*Next Move ... *

> Route 1: Misbehave

> Route 2: Behave

> Route 3: Kill

* Loading... *

24%

...

100%


* Loading... *

*Choise Made*

> Route 4 <

*Proceed Game*

* Loading... *

Preocupat de bluza mea, profit de situatie si il lovesc usor in carotide. Un punct vital care, odata atins cu suficienta forta, provoaca lesin. Carotida este o artera a gatului si capului astfel deducandu-se ca e destul de periculos sa atingi punctul vital din acea zona, insa pentru moment, tot ce pot spera e ca l-am nimerit acolo unde trebuie si ca n-am facut vreo greseala regretabila. Alta decat cea de acum.

-Imi pare rau, spun dandu-l de pe mine, dar nu este momentul potrivit. il trantesc pe podea langa mine. Nu ma intelege gresit, spun ridicandu-ma, vom avea suficient timp si pentru astfel de lucruri. 

Dupa ce m-am asigurat ca inca respira, m-am uitat putin in jur. Eram inconjurata de un haos dezastruos. Era trecut de ora unu iar eu eram intr-o situatie dezavantajoasa: Eric era inconstient pe jos, Luke si Steven erau efectiv explodati prin toata camera, tusa July era si ea inconstienta dar stiu ca undeva in jur de ora 3 se trezeste pentru a-si lua medicamentele, eu sunt plina de sange din cap pana-n pisioare si arat ca o sperietoare din cauza machiajului si cel mai probabil mirosul de sange a inceput sa se resimta si in pivnita, daca nu chiar si in casa. Urmatoarele probleme sunt: Cum il duc eu pe Eric pana sus, cum il curat, cum ma curat pe mine si tot locul asta si cum fac toate astea in mai putin de 2 ore inainte de a se trezii tusa July? 'Perfect' imi trec o mana prin par si oftez deja extenuata. 

'Bine... s-o luam cu inceputul... intai, Eric' spun si-l tarasc pana langa usa unde il las rezemat de perete. 'Acum... cum sa scap eu de mizeria asta?' imi spun lovind ceva cu piciorul. 'Am nevoie de saci de gunoi, clor, apa, un mop, o galeata, o carpa, chibrituri si menta. Momentan.'imi spun apoi urc pentru a aduce tot ce-mi trebuie. Nu m-am obosit sa-mi schimb hainele de vreme ce oricum aveam de gand sa scap de ele. M-am apucat de treaba. Am strans toate firmiturile de maruntaie pe care le-am putut gasii si le-am pus pe toate in 2 saci mari de gunoi, pe care i-am mai pus in alti saci, doar pentru a ma asigura ca nu curge nimic. Apoi am folosit mopul, clorul si o parte din apa, pentru a curata tot, si vreau sa spun, tot sangele din incapere. Cand termin, in sfarsit, observ ca mai am aproximativ 30 de minute pana sa se trezeasca matusa iar eu aveam 2 saci cu mortaciuni si un inconstient in subsol. 'Mirobolant.' oftez si incep sa-mi dau tate hainele jos. ma sterg sumar cu carpa de mai devreme si urc in casa pentru a face un dus. Cand ies, imi iau o roba in graba si merg spre bucatarie. Iau pastilele si un pahar cu apa si merg in camera matusii.

-Tusa July? intreb cand deschid usa dormitorului. Iartati-ma daca v-am trezit, dar trebuie sa va luati pastilele. spun scuturandu-i usor umarul.

- Elizabet? intreaba panicata ridicandu-se in sezut. L-a auzul numelui incremenesc. Oh! Anastasia, tu erai! spune aprinzand veioza. 

-Umm... incerc sa-mi revin. Pastilele. spun intinzandu-i medicamentele si paharul cu apa. Imi tremurau mainile.

-Iti multumesc, draga mea! Ce m-as face eu fara tine? imi i-a din mana lucrurile. Sa vezi chestie! zice din senin scotandu-ma din scurta transa in care eram cufundata. Am avut un vis extrem de ciudat.

-Ce vis? intreb asezand paharul pe noptiera.

-Am visat ca am fost rapita! spune ducandu-se mana la cap. Vai, dar ce groaznic era! Erai si tu acolo. Si era si Elizabet si inca doi barbati pe care nu-i stiu. Ce oribil! spune lanadu-se pe spate.

-Sunt doar vise. o linistesc incercand sa omit continuarea subiectului. Ea e ultima persoana de care vreau sa aud in acest moment. Acum ca v-ati luat tratamentul, ar trebuii sa aveti un somn linistit. o ajut sa se bage in pat. 

-Asa este. Doar vise. sopteste in timp ce se lasa purtata de somn.

-Noapte buna! o invelesc si inchid lumina, apoi parasesc incaperea.

'Acum, satrecem la lucruri mai serioase.' spun alungandu-mi orice alt gand din cap. Mi-am dat jos roba si am pus-o inapoi in baie, am luat un prosop curat apoi am coborat la subsol. Ajunsa acolo, sunt "incantata" sa descopar ca Eric incepea sa se trezeasca. Am lasat prosopul la intrare si am inchis usa. I-am imbracat camasa lui Eric, ce imi acoperea destul de bine trupul, si l-am stropit cu restul de apa. Buimac si cel mai probabil doar semi-constient, se trezeste.

-Haide, fat-frumos! Doar n-ai sa dormi aici! ii spun in timp ce-l dezbrac de haine. I-au prosopul si i-l pun in jurul taliei apoi i-l las sa se sprijine de mine cat urcam inapoi in casa. Il duc in baie si-l trantesc in cada. Te rog, spune-mi ca te poti spala singur! il rog exsaperata dar tacerea primita a fost ca un raspuns negativ. 

Ii iau prosopul si dau drumul la apa, coborand, din nou, jos. Ma dezbrac de camasa si o trantesc pe jos langa celelate haine la fel ca si prosopul de mai devreme. 'Maine, toate astea trebuie arse.' imi spun luand menta si rupand-o pentru a o arunca peste tot pe jos, inclusiv peste saci si haine. In curand, totul mirosea frumos iar duhoarea de sange aproape ce nu se mai simtea de loc. Urc inapoi incercand sa ignor complet faptul ca eram goala si ca in urmatoarele minute v-a trebuii sa fac pe bona si sa am grija de Eric. 

'UUggghhhhh... in ce m-am bagat singura?'

 Loading...

-Game saved-

Continue?

>Next

Loading...

78%

My Little Game🇷🇴Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum