Capitolul 1

1.8K 41 0
                                    

- Kate dacă nu te scoli în momentul ăsta îți arunc apa pe față . Spune draga mea mama care are în mana un pahar cu apa
- Nu ai îndrăzni. Spun eu somnoroasă.
- Vrei sa vezi ? Spune ea .
- Nu ! Acum mă scol .
Bun deci sa mă prezint și eu.
Mă cheamă Katerina dar prietenii îmi spun Kate . Eu am 23 de ani , sunt brunetă, am 1:70 înălțimea , sunt slabă și lucrez ca designer de haine . Ma-m sculat , m-am dus la baie și mi-am făcut un dus rece sa mă trezesc după ma-m îmbrăcat așa .

 Ma-m sculat , m-am dus la baie și mi-am făcut un dus rece sa mă trezesc după ma-m îmbrăcat așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos și mă duc în bucătărie . Acolo dau peste tata și mama vorbind.
-Hey scumpo, te-ai sculat așa devreme? Mă întreabă tata mirat
- Da tata . Spun si îmi iau un mar și plec spre servici. Mă duc în garaj și îmi iau audiul meu R8 de culoarea roșie . Ma-m urcat și am plecat spre locul de munca . Ajung la lucru cobor și mă duc către Dave.
- Hey frumoaso, ce faci ?
- Bine .A venit și Emily ?
- Da . Îi înăuntru se cearta cu Kevin. Când am auzit ca se ceartă am fugit la ei , pentru ca știu când se ceartă ei doi iasă rău.
Am ajuns înăuntru mă îndrept spre biroul fratelui meu Kevin. Da cum ați auzit Kevin e fratele meu mai mare .El are 25 de ani și încă nu îi căsătorit și ai mei mă bat tot timpul la cap să mă căsătoresc că mai încolo nimeni nu o să mă mai vrea . Lăsând la opărite aceste gânduri ajung la biroul lui .
- Hey nu dați nu loviți stați liniștiți. Spun eu și văd cum s-au oprit din a se lovi .
-Kate el a început. Spune frumoasa mea prietenă Emily.
-Surioară doar nu ai de gând sa o asculți pe ea ? Spune fratele meu cu o voce nevinovată .
-Ba da . Am de gând să o ascult pe ea .
- Dar ... dar nu apucă să spună ceva că eu îl întrerup.
- Nici un dar ca așa ai făcut și data trecută . Acum hai la lucru . Spun și ies și mă îndrept spre biroul meu . Eu sunt șefa acestui loc și fratele meu îi și el un șef mai mic ca mine . Când tata s-a retras din firma sa mi-a lăsat-o mie . Eu am muncit mult ca sa ajungă firma mea cea mai cunoscută din New York. Da eu stau în New York. După ce am terminat cu munca m-am dus acasă unde mă aștepta tata cu mama pe canapea și fratele meu în picioare.
- Sa întâmplat ceva ? Spun eu mai mult sperând sa nu , dar când stau așa știu ca sa întâmplat.
-Da ! Spune tata
-Ce ? Zic eu mai mult șopotind.
-Draga mea mai ți minte când ți-am dat firma ce ți-am zis ?
- Da mi-ai zis ca într-o zi o să îmi dau o veste care mă va șoca. Spun eu aminti după cum a fost discuția noastră.
*Flashback *
- Dragă dacă într-o zi nu vei găsi pe nimeni pana la vârsta de 23 de ani promiți că mă vei asculta pe mine cu orice voi spune ? Spune tata
-Da ! Zic eu foarte hotărâtă.
-Bine , dar sa nu uiți .Da ?
-Da !Tata nu voi uita .
*And Flashback *
După ce mi-am amintit fraza l-am mai întrebat o data ce avea să îmi spună.
-Tata ce este ?
-Draga eu am făcut un contract cu prietenul meu cel mai bun înainte să îți dau ție firma că dacă până nu faci 23 de ani nu te vei căsători atunci..... spune și face o pauza .
- Tata zi ! Nu mă mai tine așa.
- Te vei căsători cu fiul lui Adam . Când a terminat de zis propoziția mi-a căzut cerul în cap .
-CUM !EU NU MĂ VOI CĂSĂTORI CU EL DA !!
-Kate nu striga la tatăl tău Da! Zice mama
-Cum ai putut face asta și fără sa mă întrebi? Spun eu cu lacrimi în ochi
-Vom vorbi mai târziu Du-te și te schimba ca trebuie sa apară ei . Spune tata
-Nu ! Spun eu hotărât. Lasă să mă vadă așa doară ce are ? Zic eu
-Kate nu mă enerva du-te și te schimba !DA!
-Da! Am plecat spre cameră și mi-am făcut un dus scurt și relaxând după m-am dus la dulap de unde mi-am luat lenjerie intimă neagra și peste rochia asta .

Părul mi l-am lăsat desprins și m-am încălțat cu o pereche de pantofi negri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Părul mi l-am lăsat desprins și m-am încălțat cu o pereche de pantofi negri. Am ieșit din cameră și am auzit râsete de jos . Când ajung acolo rămân împietrită . Acolo era cel mai faimos om de afaceri Adam Blake . Dacă eu trebuie să mă căsătoresc cu el mă arunc de pe balcon . Nu spun că îi urat dar schimbă fetele ca pe șosetele lui. Mă duc către ei și îi Salut respectuos .
-Bună ziua . Spun eu .
-Bună dragă. De când nu te-am mai văzut și ce frumoasă te-ai făcut. Spune Jennet. O femeie superbă care îi fotomodel . Oricine şi-ar fi dorit-o ca mamă soacră dar cu un fiu ca el nu cred că va avea vreun viitor . Mă așez pe canapea și vorbim o jumătate de oră despre unde lucru și nunta care o vom avea peste o săptămână. Stai ce .
-Cum adică vom avea nunta peste o săptămână? Nu credeți ca ne prea grăbim, adică putem sa amânăm peste o luna sau doua ca sa ne cunoaștem și noi mai bine .
- Scumpo ne putem cunoaște şi după nuntă. Spune Adam cu un rânjet pe față. Când am vrut sa îi zic ceva de dulce a venit mama și ne-a spus ca masa îi gata . Ne-a așezat la masa și am mâncat după ce am terminat am ieșit în afară . Mă așez pe uțulus și îmi dau capu pe spate . Cand deodată o umbră apare . Deschid ochii și era...

Contract De Căsătorie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum