Kate se așează în pat, mă aplec să o sărut, dar ea se ferește și nu știu de ce.
- De ce te-ai ferit?
- Cum de ce? Nu trebuie să o mai faci pe soțul îngrijorat, mi-am adus aminte totul, acum poți merge liniștit la iubițica ta. Zice ea și pot să jur că îi geloasă.
- Tu ești iubita mea, nu mai sunt cu Lore, ne-am despărțit. Kate nu am mințit când am zis că te iubesc.
- Serios? Adam nu știu ce să zic, am nevoie de timp.
- Bine, îți acord cât timp vrei. Zic eu și ies până afara să dau un telefon.
Kate
Mi-am amintit tot, dar asta nu înseamnă că voi uita tot ce mi-a făcut. Țin la el, dar nu știu. Parcă simt că ceva nu îi bine. Văd cum vine doctorul îmi îmi zice că o să îmi facă niște analize să vadă dacă totul îi bine. După ce mi-a făcut toate analizele, m-am pus la somn. Mă trezesc din cauza razelor de soare și aud cum cineva intră în încăpere. Deschid ochii și mă uit, îl văd pe Adam. Ciudat de ieri după amiază nu l-am mai văzut. Oare unde a fost ? Cred că a mers la Lore sunt sigură de asta.
- Ce face prințesa mea?
- Bine, aștept doctorul să vină, și să îmi deie drumul acasă nu suport spitalul.
- Mi-ai zis asta de o mie de ori, cred că și în somn știu că nu îți place spitalul. Încep să râd la ce a zis și văd că se apropie de mine, dar fix atunci intră doctorul pe ușă. Îl aud cum spune ceva ce doar el înțelege .
- Mă puteți lăsa singur cu domnișoara Kate?
- Da, desigur.
- Kate toate analizele au ieșit bune, doar că..
- Doar că ce?
- In ultima vreme ți-a fost rău, sau ai simțit că obosești din ce in ce mai des, sau că ai dureri de burtă?
- Da, pai ? Îi ceva grav?
- Nu, nu îi ceva grav, ai avut simptomele astea pentru că ești însărcinată. Nici nu termină de spus că după ce am auzit ultimul cuvânt an înțepenit. Eu însărcinată cu Adam. Asta mai lipsea, de parcă nu le am pe toate fix asta lipsea. Minunat tot mai bună îmi este viața.
- Sunteți sigur că sunt?
- Da, testele nu mint. Vă las acum, la domul Adam îi spuneți dumneavoastră. Zice el și eu abrob din cap. Iasă doctorul și intră Adam și nici nu știu cum să ii zic. Buna știi sunt însărcinată. Nu, nu îi bine așa. Cum doamne iartă-mă sa îi zic.
- Kate, Kate mă auzi?
- Da, scuze, ce ziceai?
- Te-am întrebat dacă totul îi bine și dacă putem pleca acasă?
- Da, da totul a ieșit bine, și putem sa plecăm acasă. Zic și mă ridic să mă schimb și mă îndrept cu el spre mașina. În mașină îi o tăcere apăsătoare.
- Adam tu îți dorești copii ?
- Da, îmi doresc să am doi copii. De ce întrebi ?
- Numai așa vroiam să știu.
- Dar tu, tu îți dorești copii?
- Da îmi doresc să am copii.
- Și câți copii vrei să ai ?
- Doi sau trei.
- Poate facem și noi unul. Zice Adam și mie îmi vine să mă înec cu propria salivă.
- Adam trebuie să îți zic ceva.
- Spune Kate. Ii ceva grav ? Ai pățit ceva?
- Nu, doar că, doar că eu sunt însărcinată.
CITEȘTI
Contract De Căsătorie
RomanceÎn aceasta carte este vorba despre o fata obligata sa se căsătorească cu faimosul Adam Blake. Tatăl lui deține cea mai mare firma din New York și ca el sa ia firma trebuie sa se căsătorească. Oare ei vor reuși pana la final sa se iubească sau după...