Capitolul 5

1K 33 2
                                    

După ce am terminat de privit, mi-am luat cheile de la mașină, telefonul și poșeta. Am ieșit din cameră și m-am îndreptat către parter acolo mă aștepta nimeni altul decât Adam Blake .
- Tu ce cauți aici ? Spun eu uimită
- Am venit să te duc eu la club. Spune el nepăsător.
- Dacă nu vezi am și eu mașină și plus trebuie să vină Emily.
- A fost o schimbare de plan și prietena aia a ta mi-a zis mie sa vin sa te iau că ei te așteaptă în fața clubului.
- Cred că glumești ? Eu cu tine în mașină nu o să merg în veci. Spun eu deja nervoasă.
- Scumpo tu crezi că mie îmi convine că trebuie să iau o răzgâiată ca tine ? Așa că nu mai fă atâtea fițe și vino! Spune el deja nervos.
   Nu am mai comentat și am luat-o la pas spre mașina lui. Când sa urc în mașină, el mă trage de mână și îmi zice:
- Auzi nu vreau să par nesimțit, dar tu altceva nu puteai să pui pe tine ? Spune el serios.
- Auzi nu vreau sa par nesimțită, dar ce te doare pe tine cum mă îmbrac eu ? Spun eu calmă. De fapt pe cine păcălesc, numai calmă nu eram eu.
Nici nu l-am lăsat să mai zică ceva că m-am urcat direct în mașină. Îl observ cum trece și se urcă și el în mașină. Întoarce capul spre mine și îmi zice:
- Niciodată, da niciodată când purtăm o conversație să mă mai lași cu ochii în soare. Zice el nervos
- Dacă ție ți se pare că asta îi o conversație te înșeli amarnic. Zic eu deja sătulă de el.
Îl aud cum oftează și pornește mașina. Pe drum nimeni nu a mai zis nimic și asta mă bucură, chiar nu aveam chef să mă mai cert cu el. Eram prinsă în gândurile mele când îmi zice el că am ajuns. Eu bucuroasă cobor unde îmi văd și prietenii .
Merg spre minunata mea prietenă și o i-au la întins vagoane.
-Emily cum ai putut să îmi faci asta ? Spun eu
- Dar ce am mai făcut ? Zice ea încercând să pară nevinovată.
- Nu te preface că nu știi. Știi cât de mult nu pot să îl înghit pe omul ăsta și tu fix cu el m-ai trimis. Nu puteai să vi tu cu mine, sau să mă trimiți cu Dave, trebuia fix cu el! Zic eu deja nervoasă
- Scumpo nu te enerva că faci riduri. Se baga și Adam în seamă.
- Mai intrăm și noi azi în club, s-au stăm aici și ne certăm? Întreabă minunatul meu frate Kevin.
Și nu mă mai lasă nimeni sa zic ceva că sunt trasă înăuntru. De cum am intrat băieții au mers să comande ceva de băut și noi fetele am mers la locul nostru. Ne-am pus jos și observăm că și băieții vin cu băuturile.
-kevin ce naiba mi-ai adus ? Întreb eu uimită de ce mi-a luat.
- Nu eu ți-am comandat ci Adam. Spune scumpul meu frate. Și eu îmi întorc capul către Adam și îi zic:
- Asta să bei tu, eu mă duc să îmi iau altceva de băut . Spun eu dând sa plec, dar mă prinde el da mâna și îmi zice:
- Nu bei nimic cu alcool, nu vreau ca după să am grijă de tine. Spune el autoritar .
- Încă o dată îți zic nu ești tatăl meu. Și stai liniștit nu mă îmbăt eu așa repede. Zic eu plecând la bar și lăsând-ul cu ochii în soare a doua oară pe seara asta.
- Ca de obicei ? Întreabă barmanul .
- Da. Zic eu mulțumită că știe ce comand. Mă uit către masa noastră și văd că și-a mai făcut cineva apariția în seara asta. Îmi i-au băutura și merg la masă. Și când văd cine stă în locul meu, mă apucă nervii.
- Scumpo locul ăsta ii ocupat. Zic eu încercând sa par calmă.
- Serios?Nu se vede. Zice ea in batjocură.
-  Da serios îi ocupat de mine așa că dăte o dată de pe locul meu. Spun eu deja cu nervii întinși la maxim.
- Nu vreau. Zice ea și deja simt că explodez . Îmi pun băutura pe masă și mă dau să îi zic eu ceva, dar se bagă Adam.
- Lore hai și stai aici. Zice el, evitând să mai fac un circ aici. Ea îl ascultă și se mută în partea cealaltă, eu reluându-mi locul.
- Ba cine mai îi și asta? Întreabă scumpa mea prietenă.
- Asta ii gagica lui Adam. Zic eu deja scârbită. Adică serios ce o fi văzut la asta? Una mai urâtă ca ea nu am mai văzut. Sunt întreruptă din gândurile mele de prietena mea.
- Auzi vi pe ringul de dans ? Întreabă ea
- Normal mai întrebi. Zic eu
Ne îndreptăm amândouă pe ringul de dans cu cei doi muschetari în spatele nostru. Toată seara am dansat. Când s-a făcut ora 4 ne-am hotărât să plecăm toți acasă. Pe drumul de întoarcere, eu am picat în mașină cu Adam și gagică sa. Super gândesc eu.
- Adam dar nu trebuia să mă duci acasă ? Zic eu confuza când văd că nu ăsta ii drumul spre casă.
- Întâi o duc pe Lore, apoi te voi duce pe tine.
- Dar iubitule de ce nu o duci pe ea și noi după putem să mai petrecem timp împreună. Zice ea. Și deja simt că îmi vine să borăsc numai la ce a zis ea.
-Lore am zis ceva. Te duc acasă pe tine și apoi pe Kate, ai înțeles ? Zice el deja nervos. Opa cineva sa enervat.
- Bine! Spunea ea uitându-se urât la mine. Când ajungem in fața casei ei, ea iasă și spune:
- Să mă suni iubire. Spune ea și pleacă.  Doamne deja nu o mai suport, în sfârșit am scăpat de ea.
- Ești bine ? Mă întreabă el.
- Da, de ce nu aș fi ? Zic eu deja obosită sa mă cert cu el.
- Pai după faza aia cu Lore, am crezut că încă mai ești supărată. Zice el serios.
- Eram, nu mai sunt. Și plus, pe una ca ea sa fiu supărată? Zic eu cu unpic de umor.
- Hei asta ii prima noastră conversație fără să ne certăm. Zice el și zâmbește. Doamne ce zâmbet frumos are. Ce naiba am ." Te-ai îndrăgostit" zice conștiința mea minunată. "Nu îi adevărat". Sunt întreruptă din gândurile mele de un sunet ciudat.
- Ce se aude ?
- Cred că am făcut pană. Zice Adam și nu îmi vine să cred. Deci official asta îi cea mai blestemată seară.
- Și acum ce facem ?
- Din păcate nu am roată de rezervă. Spune el și îl văd că nu ii ok . Bun mai bine de atât nu se putea.
- Și acum unde vom merge ? Până acasă ii mult și pe jos niciunul nu ajunge la timp, iar taxiul la ora asta nu mai găsim. Și telefonul meu îi mort nu pot suna pe nimeni. Zic eu
- Ce ai zice să mergem în hotelul asta să stăm până ce se va însenina și să dormim și noi unpic . Zice el și eu îs de acord cu el. Și așa mergem amândoi în hotel. Cat timp vorbea el cu recepționera, eu mă uitam în jur. După ce termină el de vorbit, vine la mine și urcăm amândoi la camera pe care o avem. O dată ajunși în camera rămân uimită la ce văd.

Contract De Căsătorie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum