Înăuntru a intrat o fata care era mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată și cu operații estetice mai multe ca a le lui Lady Gaga.
- Iubitule ce faci ? Spune ea cu vocea pițigăiata care cred ca mia spart timpanul . Trece pe lângă mine și sare la gatul lui Adam și îl sufoca cu sărutări și Adam nici măcar nu se opune din contra îi răspunde.
-Aham... Mă prefac eu ca tușesc
-Lorena stai un pic ! Spune el și vine către mine .
-Bine iubitule . Spune ea iara cu vocea ei pițigăiata și jur dacă nu va tăcea o sa îi sparg gura la ce voce are .
- Auzi las văd ca ai musafir vorbim noi altădată. Spun eu și ies afară. Mă duc la mașină mă urc și pornesc cu direcția spre mall . Ajunsa la mall mă duc într-un magazin și îmi caut o rochie pentru diseară . Cred ca va întrebați ce fac diseară. Ei bine am plănuit cu prietenii sa mergem în club așa ca acum trebuie sa îmi caut rochie și când sa ies din magazin mia zărit ochi o rochie destul de frumoasa mă duc o iau și o probez . Îmi place Cum îmi sta cu ea ,o dau jos și mă duc la casa o plătesc și ies din magazin și mă duc la mașină. Mă urc în ea și pornesc spre casa . Ajunsa acasă mă duc înăuntru și mare mi-e mirarea când văd ca ai mei încă nu au venit acasă. Mă duc în camera și mă uit la ceas și văd ca îi 5:00 pe mă pun sa dorm unpic . Telefonul suna ca disperatul .
-Acum cine dracu mă mai caută la ora asta. Zic eu și iau telefonul în mana și mă uit la apelantului care suna și nu mare mie mirarea când văd ca mă suna Emily .
-Da zi o data ce vrei . Zic eu somnoroasă
-Cum adică ce vreau? Ba nebuno știi cât îi ceasul? În jumătate de ora dacă nu ești gata plecam fără tine . Și cu astea fin spuse îmi închide în nas . Mă ridic din pat și mă duc sa mă pregătesc . Când termin mă uit în oglinda cum îmi staĂsta fiind rochia și la machiaj și par am ales sa îmi fac asta.
După ce am terminat de privit mi-am luat cheile de la mașină, telefonul și poșeta. Am ieșit din. camera și m-am îndreptat către parter acolo mă aștepta nimeni altul decât ...
CITEȘTI
Contract De Căsătorie
RomanceÎn aceasta carte este vorba despre o fata obligata sa se căsătorească cu faimosul Adam Blake. Tatăl lui deține cea mai mare firma din New York și ca el sa ia firma trebuie sa se căsătorească. Oare ei vor reuși pana la final sa se iubească sau după...