Capitolul 19

731 28 4
                                    

Am crezut că nu aud bine, dar el tocmai m-am cerut. Nu pot să cred, Adam tocmai m-am cerut. Dar nu îmi vine să cred că mi-a zis tot ce a făcut.
- Kate mai ești aici ?
- Hm, da, da Mai sunt. Adam știi că și tu însemni foarte mult pentru mine, dar nu voi putea trece peste tot ce ai făcut cu Lore...
- Să înțeleg că refuzi ?
- Stai să termin. Deci nu pot trece singură peste faza cu Lore, dar dacă îmi promiți să nu te mai vezi cu ea, atunci eu voi zice DA! Zic și Adam sare și mă îmbrățișează. Nu mai aștept și îl sărut.
- Kate mă faci cel mai fericit pe zi ce trece. Nu mai pot trai fara tine.
- Nici eu Adam. Cu astea fiind spuse ne punem înapoi la masă și mâncăm după mă invită la dans. Totul a fost minunat, nu as vrea să se termine ziua asta. După ce am ajuns acasă ne-am pus la somn, dar nu după mult timp m-am ridicat și m-am dus la baie unde am vomitat.
- Kate ești bine?
- Da, nu îți face griji.
- De ce ai vomitat? Ar trebui sa sun medicul?
- Adam uiți ceva.
- Ce?
- Nu cumva sunt însărcinată ?
- Ba da ești.
- Pai și nu când ești însărcinată mai vomiți, ai pofte etc.
- Nu am știut. Hai că te duc eu in pat. Zice și vine langa mine și mă i-a în brațe și mă pune în pat. Vine se pune și el lângă mine și mă i-a în brațe. Adorm așa cu el ținându-mă în  brațe. De dimineață când mă trezesc el era lângă mine și încă mai dormea. Decid să îl sărut peste tot până se trezește, dar în loc să se trezească, mă trage peste el și se pune înapoi la somn.
- Adam, hai trezește. Zic eu și încerc să mă ridic.
- Mai lasă-mă cinci minute. Zice și adoarme din nou, încerc să mă ridic dar nu mă lasă. Stau așa pe el până decide să îmi deie drumul, stând eu așa aud cum bâzâie telefonul lui, semn că a primit mesaj. Îi iau telefonul, și când mă uit văd că are un mesaj de la Lore. Deschid mesajul și în el scria: "Ai să mi-o plătești pentru ce mi-ai făcut Adam. Nu poți să îmi faci asta pentru cine ? Pentru una ca aia. Te asigur că ea nu va sta pentru tine. Te asigur că o să suferi enorm de mult pentru ce mi-ai făcut. Cum ai putut să vi la mine și să chemi și poliția, să le spui că mă țin după tine. Din cauza ta au aflat și paparazzii. O să mi-o plătești. Dacă nu ești al meu nu vei fi nici al ei . " Nu îmi vine să cred ce citesc. Deci Adam a mers să se vadă cu ea, doar ca să scape. De ce nu mi-a zis asta ?
- Kate ești bine? Zice el și văd că s-a trezit.
- Da. Zic și dau să mă ridic dar mă prinde și îmi ia telefonul din mână și citește.
- Kate nu ți-am zis pentru că nu voriam să te mai stresez cu asta. Plus după cum ai citit și tu am făcut în așa fel încât să scap de ea. Zice el și eu îl cred. Așa că nu îi mai răspund decât ii iau fața în mâini și îl sărut. După ce mi-am făcut duș și m-am îmbrăcat merg către mașina lui Adam unde mă aștepta, să mă ducă el la serviciu.
- Kate dacă ți se face rău nu mai stai la serviciu da? Și mă suni pe mine da?
- Da Adam stai liniștit. Zic eu și cobor când am ajuns. Merg către firma familiei mele și urc către biroul meu, dar în drum spre biroul meu văd că pe ușa lui Kevin scrie nu deranjați, dar cum sunt eu o sora minunată normal că deranjez. Intru înăuntru și îmi cade mască când îl văd pe fratele meu Kevin cum se sărută cu prietena mea Emily. Tușesc ca să mă fac auzită, când mă aud amândoi își întorc capul spre mine.
- Kate ce mă bucur să te văd. Zice minunata mea prietenă și dă să mă i-a în brațe, dar eu mă feresc.
- Știam eu că aveați o atracție unul pentru celălalt, dar de ce nu mi-ați zis că sunteți împreună?
- Am vrut să îți zicem, dar nu știam cum vei reacționa. Te rugam iartă-ne. O să facem tot ce vrei tu. Zice Emily.
- Vă iert și așa îi azi o să faceți tot ce vreau eu. Zic și ies din biroul fratelui meu și merg către biroul meu. Ajung in birou și încep să mă apuc de treabă. Nici nu îmi dau seama cum a trecut așa repede timpul, deja s-a făcut ceasul 8 și văd cum îmi sună telefonul. Îl iau și văd că îi Adam
Convorbire telefonică
- Iubire hai că te aștept.
- Imediat vin.
- Bine. Te iubesc!
- Și eu te iubesc!
Cu astea fiind spuse închid telefonul, și îmi iau lucrurile și cobor jos. Merg către mașina lui și urc înăuntru. El mă aștepta cu un buchet de flori și cu o cutie de ciocolată. Îl iau și îl sărut, după iau cutia cu ciocolată și încep să mănanc. Nu durează mult și ajungem acasă. Ieșim din mașină și mergem sus. Când ajungem nu durează mult și începe să mă sărute și să mă ieie în brațe și mă duce în dormitor.

Contract De Căsătorie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum