Capitolul 11

870 34 1
                                    

Văd că a primit un mesaj de la nimeni alta decât Lorena. Îl el scria ~ Iubitule, de ce nu mi-ai zis că ai plecat cu panarama aia? Când vi înapoi ? Ți-am pregătit o super surpriză pentru tine. Am făcut ceva ce îți va placea iubitule.~  Când am citit mesajul îmi venea să îi sparg moaca lui idioata aia. Cum îndrăznește să mă facă pe mine așa cât timp ea îi. Îi pun telefonul deoparte, mă dau jos din pat și mă îndrept spre bucătărie. Mă pun să gătesc ceva să mănânc. În timp ce găteam simt o mână pe spatele meu, dau să mă întorc dar cineva, nu dau nume, mă i-a pe la spate în brațe.
- Adam știu că ești tu dă-mi drumul. Zic eu sătulă de prostiile lui.
- Nu vreau. Ce gătești bun iubito? Zice el.
- 1 nu îs iubita ta, să îți reamintesc noi am fost forțați să ne căsătorim, 2 nu ai voie să mă atingi și 3 o să vezi când îi gata. Zic eu
- Hmmm nu ești, dar o să fi iubita mea. Ți-am zis te plac Kate și am vorbit serios.
- Adam tu ai deja o iubită. Și dacă tu crezi că eu îs una din proastele tale să vă îți cad la picioare te înșeli. Zic eu mândră de mine. Pentru că așa îi, niciodată nu a reușit cineva să mă cucerească așa ușor.
- Stai așa, ce iubită am eu ? Că din câte știu nu am pe nimeni.
- Serios? Bă tu mă crezi proastă? Lorena aia nu ii gagica ta ?
- Nu, m-am despărțit de ea acum ceva timp pai ? Stai așa, ești geloasă ?
- Pe cine? Pe aia ? Niciodată nu voi fi geloasă pe cineva ce arată mai rău ca mine. Și dacă v-ați despărțit așa cum zici tu, vezi că ai primit mesaj de la ea.
- Când?
- Când dormeai. Telefonul îți este în cameră. Ii zic eu și el pleacă după telefon. Merge își i-a telefonul și după îl văd că vine la mine și îmi arată un mesaj care i la scris ei ~ Nu mai suntem împreună Lore înțelege. Și nu ai niciun drept să o faci pe soția mea panaramă, dacă o mai faci o dată te asigur că vei regreta. Și nu ii treaba ta când vin și nici nu îmi pasă de surpriza ta. Nu îmi mai scrie, nu mă mai caută că nu îmi mai pasă de tine.~ După ce am citit tot, inima mi-a bătut cu putere când el m-a numit soția lui. Timp a trecut rapid, am mâncat, apoi am fost pe plaja, ne-am jucat cu mingea, m-am bronzat și tot așa am petrecut până seara. Acum stau cu Adam pe canapea vizionând un film propus de el.
- Adam îi nașpa filmul. Nu îi nimic interesant. De ce l-ai pus?
- M-am gândit că îți place. Adică îi pe gustul vostru.
- Gustul meu nu îi la fel ca la toate fetele.
- Am priceput scumpo. Hai la somn cu tine. Cu astea fiind spuse mă i-a pe sus și mă duce în cameră. Adorm repede. Următoarele zile trec la fel. Eu cu Adam ne-am apropiat destul de mult, nu îmi vine să cred cât ne-am apropiat. Azi fiind ultima zi pe care o petrecem aici, am ales să ne plimbăm să mai vedem și noi împrejurimile.
- Adam mii doamneee. Zic eu și fac o fata de copil mic.
- Off la micuța mea îi este foame? Ce vrei să îți iau de mâncare ?
- Hmm ce zici de shaorma? Îmi iei ?
- Da, îți iau. Mi-a luat o shaorma și am început să mănânc. Mai fura și el de la mine, că lui i-a fost lene să își ieie și el de mâncare. După ce mâncăm când să plecăm dau peste cineva, când mă ridic rămân uimită când văd cine îi.
- Tu!
- Tu!
- Tu ce cauți aici? Zic eu și Adam rămâne împietrit, neștiind ce să facă.
- Aici locuiesc acum. Baby ce dor mi-a fost de tine. Zice nimeni altul decât minunatul meu verișor Derek. Da ați auzit bine Derek Halle îi verișorul meu.
- Tu vorbești? Eu simțeam că mor de dorul tău. Zic asta și îl iau în brațe. Pe Adam îl văd încordat și îmi dau seama că îi nervos, dă să plece dar îl opresc.
- Derek el îi soțul meu Adam. Adam el îi verișorul meu. Zic eu. Când aude asta parca s-a mai relaxat.
- Derek, îmi pare bine de cunoștință.
- Adam, și mie la fel. Dau mâna și după amândoi se uită la mine.
- Ce am făcut ? Neînțelegând ce am mai făcut de data asta. Doar am stat pe loc.
- Nimic. Zic ei la unison.
- Kate ar trebui să veniți o zi pe la noi.
- Mi-ar placea, dar noi mâine plecăm azi îi ultima noastră zi aici. Zic eu și el dă din cap însemn că a înțeles. Ne luăm la revede de la el și ne vedem de drum. Toată ziua ne-am plimbat și am vizitat diferite locuri. Nu de mult ce am ajuns înapoi acasă și ne-am pus în pat uitându-ne pe pereți.
- Kate.
- Da,Adam ?
- Vreau să îți zic ceva.
- Spune. Zic eu, fiind chiar curioasa de ce ar putea să zică.
- Kate nu mi-am dat seama decât acum recent ce însemni tu pentru mine. Vreau să zic că încep să te plac, chiar mult de tot. Ești o femeie specială și aș vrea să fi femeia mea specială. Zice Adam și simt cum îmi bate inima.
- Adam nu știu ce să zic. Cred că și eu te plac. Și tu ești un bărbat special. Cu astea fiind spuse el se apropie de mine și mă sărută, eu îi răspund.

Contract De Căsătorie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum