El grup dels cinc joves aprenents d'aventurers anava camí a la sortida del bosc. El bosc era cada cop menys profund i amb criatures menys màgiques. L'Iris, l'Aridrilia, la Sarha, el Liam i l'Argor (el mag) tots en grup, cadascun amb un artefacte. La sortida del bosc estava ja a la vista, plena de gent encuriosida per l'examen, per veure qui seria el pròxim en sortir i aprovar. Un seguit d'aplaudiments en sortir del bosc.
-Un grup de cinc persones? Us arrisqueu, eh? M'agrada. - deia la Lisil amb una llista a la ma i apuntant-hi unes coses- aneu a que us facin el xec màgic.
Un grup de mags es va endur al grupet d'aventurers per a fer el xec màgic. Unes quantes boles màgiques veien el que havia passat al bosc, i així confirmaven que havien fet els aventurers. D'aquesta manera comprovarien si havien incomplert alguna regla o no, cosa que confirmaria si aprovaven o no l'examen per a aventurers. Per sort per a la jove maga no se'ls va acudir mesurar el poder màgic de ningú, i menys de les noies... no hi havia cap maga en l'examen, això es el que creien totes les persones. Després del xec màgic els van indicar que esperessin els resultats que al cap d'uns dies sortirien. Cadascun dels joves aspirants a aventurers se'n va anar a les seves respectives vivendes, i la nostre jove Aridrilia no era pas l'excepció. Va arribar a la seva casa on la Maria ja l'esperava amb impaciència, es preocupava molt per la jove senyoreta.
-Benvinguda un altre cop senyoreta, com li ha anat la prova? ha estat fora uns quants dies... estava preocupada per vostè. - deia la serventa amb alegria al veure a la seva senyoreta
-M'ha anat be Maria... no fa falta que et preocupis. Ja saps que se cuidar de mi mateixa. - deia la maga amb un somriure a la cara.
-Ho se... però hi han hagut morts aquest cop... i jo estava preocupada. M'alegro de que li hagi anat be la prova, quan sabrà els resultats?
-En uns dies sortiran els resultats, ara em prendre uns dies per a descansar.
-Es clar, vol que li prepari un bany?
-No fa falta, ja me'l preparo jo Maria, però gracies.
-No es res senyoreta, es el meu deure i el meu plaer cuidar de vostè.
La jove noia es va dirigir a quarto de bany i es va treure aquella roba... ja feia falta netejar-la després de 16 dies. Va encendre el foc per a escalfar l'aigua de la banyera i es va posar dins d'aquesta gaudint d'aquella aigua calenta. Era molt agradable després de tants dies donar-se una bona netejada al cos.
Varis dies varen passar abans del dia dels resultats, però ja havia arribat. La noia es va vestir un altre cop amb la seva roba d'aventurera i se'n va anar a la plaça... on donarien els resultats. Es va asseure a primera fila, volia ser la primera en assabentar-se del resultat del seu examen. Van arribar els examinadors amb una llista cada un... ja tenien els resultats d'aquella proba.
-Aspirants a aventurers!! Ja tenim els resultats!! Els noms que direm a continuació son les persones aprovades, els altres heu suspès. - La Lisil parlava de forma directa i sense donar moltes explicacions.
La llista de noms era curta... però semblava que fos molt llarga mentre no deien el nom de cada un. En la plaça només s'escoltava la veu dels examinadors dient els noms i... el grup de la jove maga... tots aprovats!! La llista va acabar i en la plaça s'escoltaven crits d'alegria i crits de frustració. Tothom estava amb emocions fortes ja fossin d'alegria o de pura tristesa, i la jove se'n va anar corrents a donar la noticia a la seva família. Ara ja era oficialment una aventurera, una aventurera principiant. En la casa s'escoltaven l'alegria de la Maria i del pare adoptiu de la noia i aquella nit van celebrar amb un bon sopar tots els de la mansió junts.
YOU ARE READING
L'estrella del destí
FantasyEn procés de reescriptura i cambis importants. En un mon on les habilitats màgiques son transmeses per la sang i on son venerades, les mares son les que transmeten les habilitats, però gaire be no neixen magues. En aquest mon a les magues se les tr...