Chapter 12 - Reasons behind mine smiles

3.2K 323 5
                                    

Unicode below 👇

Chris's POV

"ေျပာေတာ့ ငါ့ကို သေဘာက်တယ္ဆိုျပီး ၁ရက္ပဲရွိေသးတယ္ ေနာက္တစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲေနျပီ .. လူလိမ္ ၀ံပုေလြေကာင္ .."

***** ***** *****

"သူရ.."

ကြ်န္ေတာ့္ လက္ကို ဆြဲရင္း ေရွ႕ကေန ကြ်န္ေတာ့္ကို မ်ိဳးစံု ၾကိမ္ဆဲေနတဲ့ vampire ကြ်န္ေတာ့အသံေၾကာင့္ တုန္႔ကနဲရပ္သြားသည္ ..

လွည့္ၾကည့္လာေတာ့ .. မ်က္ရည္စေတြ တြဲခိုေနတဲ့ မ်က္ေတာင္ ေတြေအာက္က ျပဴးက်ယ္၀ိုင္းစက္ေနေသာ မ်က္လံုးေတြက black hole ေတြလိုပဲ...

"မင္း..မင္း..ဘာလို႔ ငါ့ေနာက္လိုက္လာတာလဲ..ေသာ္တာက ဘယ္ေရာက္သြားတာလဲ.."

သူဆြဲကိုင္ထားတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ လက္ေတြကို ျဖဳခ်ရင္း .. အူေၾကာင္ၾကားေမးလာသည့္ သူ႔မ်က္နွာက တစ္မ်ိဳးရယ္ဖို႔ေကာင္းေနသည္။

"မင္းေနာက္ လိုက္လာတာ မဟုတ္ပဲ.. မင္းက ငါ့ကို ဟိုးး ေနရာကေနျပီး ဒီထိ ဆြဲေခၚလာတာေလ.."

ေနာက္ဘက္ မိန္းကေလးေတြ က်န္ခဲ့သည့္ ခပ္လွမ္းလွမ္းေနရာတစ္ခုကို .. လက္ညိႈးညြန္ျပရင္း ေျဖေတာ့ .. ပါးစပ္ အေဟာင္းသားနွင့္ တစ္ခြန္းမွ ျပန္မေျပာေသးပဲ .. ကြ်န္ေတာ့္ကို ၾကည့္လိုက္ ေနာက္ဘက္ကို လက္ညိႈးညြန္လိုက္နဲ႔ ..

"ငါ... ေသာ္တာ ... မင္းက .. ဘယ္လို..."

စကားလံုးေတြက အစီအေငၚအေပါက္အလမ္းမတည့္ .. ထြက္ခ်င္သလိုထြက္လာသည့္ သူ႔ပံုစံက ကေလးတစ္ေယာက္ လိုပဲ ..

အားနဲ႔ သူ႔ကိုယ္ကို ဆြဲျပီး ကြ်န္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္းလိုက္ေတာ့ .. 'အင့္' ကနဲအသံထြက္လာသည္ ..

"အမွန္က ငါ .. လင္းလတ္နဲ႔ တြဲေနတယ္ဆိုတာ ဟန္ေဆာင္ထားတာ.."

"ဟင္.."

Flash back >>>>>

"Chris.. "

မိန္းကေလးအသံေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ လွည့္ၾကည့္ လိုက္ေတာ့ .. ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ မ၀ံ့မရဲ အၾကည့္ေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနသည္ ..

"ဟို .. ဟိုေလ .. ခဏေလာက္ စကားေျပာလို႔ ရမလား .."

ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းညိမ့္ျပေတာ့ ေကာင္မေလးက ေခါင္းေလး ငံု႔လ်က္သားနွင့္ ..

Once Upon a time in Moon Light (completed) Z+UWhere stories live. Discover now