🎃 Extra (Halloween special) 🎃

4.8K 398 15
                                    

Unicode below 👇

"၀ါး..၀ိုး..မိုက္တယ္.."

စတိုးဆိုင္ထဲ ျမင္သမွ်ကို ကေလးတစ္ေယာက္လို တအံ့တၾသျဖစ္ေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို Chris က သေဘာက်စြာၾကည့္ရင္း ကြ်န္ေတာ့္ ဆံပင္ေတြကို ခပ္ဖြဖြ ပြတ္ရင္း ႐ႈပ္ပြေအာင္ လုပ္လိုက္သည္ ..

ညဘက္က် trick or treat သၾကားလံုး လာေတာင္းက်မည့္ ကေလးေတြ အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၂ေယာက္ အတူ ေစ်း၀ယ္ထြက္လာက်တာျဖစ္သည္ ..

ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ကေတာ့ ပထမဆံုး Halloween ျဖစ္ေနသည္မို႔ .. ျမင္သမွ် အကုန္ အထူးအဆန္းျဖစ္ေနသည္ ..

ကေလးေတြ အတြက္ အခ်ိဳေတြသာ ၀ယ္ေနေပမဲ့ အနည္းဆံုး ၅မိနစ္ေလာက္ ျခံျပင္ကေန အိမ္ေရွ႕ထိ လမ္းေလွ်ာက္ရတဲ့ Chris တို႔ အိမ္တံခါးကို ဘယ္ကေလးက ဇြဲၾကီးၾကီး လာေခါက္ပါမည္လဲ ...

အိမ္တိုင္းလိုလို ဖရံုသီးမီးပံုးေတြကို ပံုစံမ်ိဳးစံု အလွဆင္ျပီး ျခံ၀န္းေရွ႕ အိမ္တံခါးေရွ႕ စသည္ျဖင့္ လွပစြာ ဆင္ျမန္းထားျပီးျဖစ္သည္ ..

Vampire, Zombie, Mummy, Monsters စသည္ စသည္ ၀တ္ဆင္ထားသူေတြ .. ကာတြန္းဇာတ္ေကာင္ ၊ superhero ၀တ္စံုဆင္ျမန္းထားသူ ... ကေလးေတြ ... ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ ရြယ္တူေတြ ဟိုဟိုသည္သည္ေလွ်ာက္ေနက်သည္မွာ လမ္းမေပၚ ေျခရာျခင္းထပ္ေနေလ၏ ..

တစ္ခ်ိဳ႕လမ္းေတြဆို ကား၀င္ခြင့္မျပဳ အတားအဆီးမ်ားခ်ထားျပီး ေပ်ာ္ပြဲ ရႊင္ပြဲအတြက္ ျပင္ဆင္ေနက်သည္က အရမ္း စိတ္လႈပ္ရွားဖို႔ေကာင္းတဲ့ ျမင္ကြင္း တစ္ခုအျဖစ္ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ကို လႈပ္ခတ္ဆြဲေဆာင္ေနသည္။

"Chris.. ငါတို႔ Halloween party တူတူတက္လို႔မရဘူးလား .."

Chris ကဟန္ေဆာင္ျပံဳးတစ္ခုတပ္ဆင္ရင္း

"Sorry.. သူရ ငါ..လူေတြအမ်ားၾကီးၾကားမွ မေနတတ္ေတာ့ဘူး .. "

ကြ်န္ေတာ့္ကို အားနာေနသည့္ ပံုရိပ္ေတြက သူ႔မ်က္နွာျပင္မွာ အထင္းသား ... ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတဲ့ အမူအရာကို ထုတ္မျပမိေအာင္ ထိန္းလိုက္ျပီး

"အာ .. ရတယ္ Chris ရဲ႕ ငါကဒီအတိုင္းေမးၾကည့္တာ .. တို႔ေတြ အိမ္မွာလဲ ေပ်ာ္လို႔ရတာပဲ"

Once Upon a time in Moon Light (completed) Z+UWhere stories live. Discover now