Mine Character :
Zoey Deutch As Alexia Audrey.
Age:26 yrs.
Mom with twins kids.
Wife to Sir Damien.💕💕💕💕💕
Hai,its me Alex si wife of Sir Damien.. 😊
Lama juga saya nda munculkan diri kan, itulah writer saya ni pandai terlupa kadang mau updated pasal character dia 😂. As you all known, skarang sudah menjadi bini Sir Damien masa-masa saya just utk my kids saja. Masa untk kawan or hangout memang tiada, BFF(Keiyra bha 😅) saya lagi jauh. Even saya mau tanya kahbar Gabriel( mine best buddy) pun saya berfikir banyak.🤔Sebab nanti tidak mahu pula kasi si Damien fikir yang bukan-bukan macam kes saya preggy si twins, ingat nda mood dia swing gila tu. Haha.. Tapi Damien tidak juga mau control hidup saya, memang dia benarkan cuma , saya selesa bagi perhatian sama anak-anak saja sekarang. Twins and the otw baby lagi. So sekarang kerja saya beranak saja,haha. Nda bah,rezeki kan.. Damien pun happy dan dia jaga saya dengan sangat bagus sekali...
Hes such a amazing daddy and a husband. Tidak pernah apa-apa kekurangan pun yang dia nda bagi. Dia lagi sweet bils sudah menjadi daddy ni, manja dia bukan-bukan pula. Kalah manja Ira sama Rose. Hmm..
Kalau saya fikir-fikir semula dr awal pertemuan saya dan Damien, its such a dream. Mimpi yang saya sendiri nda tau dimana berhenti dia apalagi time itu Damien pernah excident and lost memory segala. Terhad masa saya dengan dia. But i know there was a miracle.3tahun lebih saya tunggu dia muncul dengan harapan dia ingat saya. Time tu juga feeling saya seakan mahu pudar. Tapi saya kuatkan hati dan berharap one day nanti saya akan terjumpa dia kembali. Disamping itu dengan adanya Gabriel, hes nice guy too. Polite and sweet,too sweet kalau orang kenal. Dia pun nda mau paksa feeling saya sama dia, Gabriel memahami apa yang terjadi.
So.. One fine day saya pun tiba... It true sometimes kita nda tau bila keajaiban tiba. Lagi-lagi masa itu saya langsung sudah tidak berharap kalau Damien akan kembali. Sweet day kan kalau ingat kembali tapi malangnya Damien tidak kenal sama saya ketika itu. Saat itu saya terkilan dia tidak kenal sama saya. Damien Rick.. Tapi sekarang saya bersyukur juga dapat husband romantic amd penyayang..
Eipp... Kenapa pula writer kasi ingat kenangan lalu ni? Haha... Nda bah,saja mau ingat memory lalu. Finally sekarang saya rasa bahagia sekali bila sudah menjadi suri hati Sir Damien. Dengan twin's girl saya and the on the way baby yang soon delivery....
I'm really love Damien and fall in love with him everyday and all entire of my life 😊😙
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
• mau tau selanjutnya apa yang terjadi dalam perkahwinan Alex & Damien, kasi #F(follow) saja di comments(mcm biasa arr.. Supaya sy boleh nmpak ada lagikah #teamDamien 😄) and for bonus dia nanti akan ada scene 'hot' Damien&...? Siapa ya 🤔huhu..
Catch up saja saya di sini.. ✌slow update tapi tetap akan berkarya 😘
(JANGAN LUPA #F YA 😘)
YOU ARE READING
🌷LOVE ME AGAIN ,PLEASE? ( SEASON 2)🌟(slowUpdate)
RomansaDamien dan Alexia sudah menjadi suami isteri atas dasar cinta. Permulaan hidup mereka berdua bahagia , ditambah lagi akan mempunyai anak dan lengakaplah keluarga mereka menjadi One Big Family. Namun dalam indah suasana alam perkahwinan mereka diuji...