Együtt 2/2

533 17 5
                                    

#Lauren
Mikor oda értem Camiláék háza elé bekopogtam és Camz nyitott ajtót aki rögtön a nyakamba ugrott.
-Hé nyugi kis tigris lesz még rá bőven időd- majd rákacsintottam amibe bele is pirult aztán szó nélkül elindultunk az autóhoz majd kinyitottam neki az anyós ülés ajtaját.
-Lolo?-kérdezzte Camz
-Igen Camz?
-Hová megyünk?
-Az titok cicám
Ahogy ezt kimondtam rögtön megjött a várva várt reakciója teljesen belepirult.Kb olyan fél órát mentünk még aztán megálltam a randi helyszínen elővettem egy kendőt,hogy azzal takarjam el a szemét.
-Camz cicám ezt fel kell rád,hogy tegyem neharagudj-szóltam neki majd felmutattam a kendőt ő csak mosolyogva bólintott aztán elvezettem a ,, helyszínre" majd mikor oda értünk levettem a szeméről a kendőt kicsit pislogott majd a szájahoz kapott és bekönnyezve rám nézett.
-Lolo ez annyira gyönyörű- majd szorosan magához ölelt aztán csak annyit mondott,hogy IGEN. Ahogy ezt meghallottam megcsókoltam az újdonsült barátnőmet akit mindennél jobban szeretek.Aztán elkezdtük megenni a kaját meg meginni a pezsgőt és aztán olyat kérdett amire soha nem gondoltam volna:
- Szerelmem a szüleim nemlesznek otthon ma és arra gondoltam mi lenne ha ott aludnál?-kérdezzte félenken, erre odahajoltam hozzá és elkezdtem puszikkal behinteni a nyakát amibe beleremegett.
- Ah Lo...Lolo me itt kérlek mennyünk el hozzánk.-nyögte ki nagy nehezen.
-Kéresed számomra parancs hercegnő.
Mikor már a bejárati ajtót csuktuk be magunk után Camz a falnak szorított majd hevesen megcsókolt.................






Nagyon szépen köszönöm az 1K olvasót egyszerűen nem tudom elhinni,hogy hirtelen ennyi lett nagyon szépen köszönöm 💓💓💓

U.I: tudom nem gyakran van rész de sajnos ihlet és időhiányban szenvedek :(
Mindenkinek szép estét vagy reggelt vagy ki mikor olvassa😂

gonna get better(Camren)Where stories live. Discover now