Összeköltözés

428 19 2
                                    

NÉHÁNY HÓNAPPAL KÉSŐBB
-------DECEMBER 24---------------
#Camila
Mióta hazajöttem azóta olyan mintha mi sem történt volna anyu és apu is na meg persze Sofi is imádja Laurent és ma karácsony alkalmából anyu meghívta a Jauregui családot egy közös vacsorára.
11:40
Arra keltem fel,hogy valaki a nyakamat puszilgassa (😏) mikor kinyitottam a szemem Laurent láttam.
-Jó reggelt szerelmem-majd adott egy szájra puszit.
- Jó reggelt-majd betemettem a fejem a párnába jelezve,hogy még aludni akarok.
Azt éreztem  valaki megfogta a lábam és arra eszméltem fel ,hogy Lauren a könnyeivel küszködik és közben nevet én pedig elővettem a gyilkos pillantást és ránéztem.
-Na gyere szivem anyukád megkért,hogy mennyünk  együtt bevásárolni.
- de Lolo...-nem engedte,hogy befejezzem
- nincs semmi de menny öltözz-utasított.
Miután nagy nehezen felkeltem a földről elkezdtem valami normális göncöt keresni aztán miután meglett elmentem gyorsan lefürödni és indultunk is Loloval bevásárolni de előtte anyu a kezembe nyomott egy jó hosszú listát.
17:30
Baszki nemtudom mit vegyek fel istenem.
-Camila ne járkálj össze vissza mert huzatot csinálsz.
-de anya nem tudom mit vegyek fel és Laurenék mindjárt itt vannak-hisztiztem.
-drágám mindenbe csodálatosan nézel ki nyugodj meg- mondta anyu nyugtatóan azután kiment a szobából.
Végül egy fehér ing mellett és egy fekete szűkített farmer mellett döntöttem tudom nem a legjobb de ez van.
18:00
Fentről hallotam,hogy valaki csengetett biztos Laurenék azok így hát lesiettem.Mikor megláttam Laurent aszitem ott helyben meghalok csodálatosan nézett ki. A piros ruhája kiemelte a tökéletes alakját.
-Lolo nagyon jól nézzel ki aztarohadt-majd kínosan felnevettem.
Köszönöm Camz- még sminken keresztül is lehetett látni,hogy elpirult.
18:55
Mindenki összegyűlt a fa körül és elkezdtünk ajándékozni.Mikor anyu következett átadott nekem egy kisebb dobozt de előtte azt mondta,hogy ez egy közös ajándék Laurennel és,hogy ezt tőle és Clarától kapjuk.
Mikor kinyitottam azt hittem meghalok egy kulcs volt benne és egy kis cetli Lolo is könnyes szemekkel nézett és aztán rám mosolygott majd egyszerre mondtuk,hogy köszönjük és jól megölelgettük a szüleinket.
-Esetleg holnap elmehetnétek megnézni a lakást nem?-mosolygott anyu
-de ez jó ötletnek tűnik nem Lolo?
-de benne vagyok mehetünk.

---------------------------------------------------------



gonna get better(Camren)Where stories live. Discover now