#CAMILA
Másnap Lauren a házunk előtt állt és engem várt,hogy indulhassunk el suliba.Mikor megérkeztünk Dinahék már a suli előtt vártak minket szóval oda mentünk hozzájuk persze hogy Dinah nem bírta ki,hogy ne szóljon be nekünk.
-Megjött a gerlepár-mi Laurennel csak szemforgatva reagáltunk rá.Mani és Ally viszont elkezdtek nevetni.Nagy szerencsénkre épp becsöngettek szóval bementünk a termünkbe óra végen bejött az osztályfönök,hogy van egy új osztálytársunk mikor ezt kimondta kinyitotta az ajtót és belépett rajta egy Laurennel majdnem ugyan olyan magas lány barna hajjal és barna.Láttam,hogy Laurennek majdnem kipattantak a szemei amint észrevette őt majd egy nevet suttogott:Lucy.
#LAUREN
Mikor megláttam az exem Lucyt a lélegzetem is elállt mit keres itt?
Camila gondolom észre vette,hogy feszült vagyok mert rákérdezett,hogy ismerem e? Nem mertem neki elmondani,hogy az exem félek,hogy elítélni de miért is ítélne el?.Ezek a gondolatok jártak a fejembe.Aztán Lucy miután bemutatkozott körbenézzett és mivel csak előttünk volt üres hely ezért elénk ült mikor helyet foglalt hátrafordult hozzám.
-Szia Lo annyira hiányoztál-majd megfogta a kezem de èn elhúzztam és rögtön Camzra pillantottam aki ahogy ezt meglátta felállt és kisietett a teremből én utánna is mentem.Mikor utolértem magam felé fordítottam és láttam,hogy könnyes a szeme és abban a pillanatban folyt le egy könnycsepp az arcán amit le is töröltem.
-mond Lolo ő tényleg csak egy barát volt neked?
Most vagy soha Lauren elkell neki mondanod gyerünk.
-Nézd Camz én biszex vagyok és szóval Lucy ő az exem.
Láttam Camzen,hogy meglepődött.
-Camz kérlek ne ítelj el.
Ahogy ezt kimondtam Camila megfogta mindkét kezével az arcom és magához húzott majd megcsókolt.
Mikor levegő hiány miatt elválltunk Camz megkérdezzte,hogy miért szakítottam Lucyval elmeséltem neki mindent,hogy megcsalt egy fiúval.
#CAMILA
Nemértem Lucy,hogy tudta megcsalni ezt a lányt hiszen tökéletes nagyon dühös lettem.Laurennel elkezdtünk visszasétálni mert idő közben becsengettek.Lucy épp ott állt az ajtóba és mikor beléptem épp azt vettem észre,hogy Lucy magához hùzza Laurent.Oda akartam menni mikor hirtelen Lucy lekapta akkora mennyisègű dühöt éreztem,hogy ahogy megláttam odamentem és megfogtam Lucy haját majd lerántottam a földre aztán fölé hajoltam majd elkezdtem ütögélni.Lolo állított le majd szorosan magamhoz öleltem miközben a fülembe suttogta,hogy minden rendben.