A csók😍

674 22 0
                                    

#Camila
Suli után haza mentem és mivel Lolo elment ezèrt magam kellett de majd ràjövök,hogy mi baja lehet.Mikor haza értem anyunak meséltem suliról aztàn felmentem a szobàmba bekapcsoltam a laptopom és fel léptem facebookra láttam,hogy Lauren elérhető gondoltam rá írok.
-szia Lolo😘😘
  -Szia Camz😌
-mi a baj?ma is úgy elrohantál fáj,hogy nem beszéltünk már 3órája😣😣😢❤
  -nincs semmi csak nem érzem
   jól magam ennyi ne aggodj❤
-De làtom,hogy van valami de ha nem akarod elmondani akkor nen kell csak kérlek ne lökj el magadtol❤
  -nincs kedved találkozni most?
-Lauren hogy kérdezzhetsz ilyet persze,hogy van😂😂❤
  -Ház előtt várlak siess Cabello
   😂😂😂
-5perc Jauregui😛😂
   -Remélem Cabello
Aztán már én se és ő se írt semmit gyorsan keresstem valami normalis mègis tetszetős cuccot magamra. (tetszetős?😂)aztán rá nèzztem az órára 2percem volt francba villàmgyorsan felöltöztem igyis késtem 1percet.
#Lauren:
  Camziék előtt vagyok épp rajta jártak a gondolataim mikor megjelent lélegzetellálitó volt ránéztem a karóramra majd elvigyorogtam.
-Cabello késtél 1perc 40màsodpercet.
-Énis szeretlek Jauregui-válaszolt majd megölelt és belepuszilt a nyakamba wow nagyon meglepődtem.
-Mehetünk?-kérdezztem mikor elengedett.
-Hova?-kérdezzte kiváncsian
-meglepi-kinyujtottam rá a nyelvem
-Lolo még a végén leharapom-majd kacsintott.
Ezt nem tudtam mire vélni szerintem a fejem is más árnyalatot vett fel.
-Na gyere-mondtam,,nyugodtan" majd kezen ragadtam.
.......MEGLEPI................
Egyik kedvenc helyemre vittem ami abból áll,hogy egy kisebb kunyhó egy tóparton imádok itt.
Tudod Camz-kezdtem bele-Eddig csak téged hozztalak ide ez az én ,,kis" búvó helyem.-mondtam neki.Aztán hirtelen nyakam köré fonta a kezeit és közel húzott magához.
-m...mit..csi..csinalsz?-nézztem rà meglepetten.Nem vàlaszolt csak tarkómnál fogva közelebb húzott és megcsókolt tele volt érzelemmel mègis szenvedélyes volt szerintem ha nem fog akkor màr elestem volna annyira beleremegett a làbam is.Mèlyiteni akartam a csókot ezért megnyaltam alsó ajkàt bejutàsèrt esedezve amit gondolkozàs nèlkül meg is adott a nyelveink tàncot jártak.(lehet így mondani?😂)
            SOK IDŐ UTÁN ITT EGY
            ÚJABB RÉSZ REMÈLEM
            TETSZETT.SZIASZTOK❤

gonna get better(Camren)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora