Meglepetés

448 19 4
                                    

1évvel később:
Camila szemszöge:
El sem hiszem  ma van 1éve,hogy Loloval össze jöttünk.Nagyon örülök,hogy már nem veszekszünk és minden zökkenőmentesen megy.
Lauren szemszöge:
Már 1éve,hogy Camzel együtt vagyunk.
Mikor felébredtem a legcsodálatosabb látványra ébredtem amit életemben eltudtam volna képzelni Camz melletem feküdt és levegővétele lassú volt.Gondoltam megviccelem kicsit és mivel a hátán feküdt nem is volt nehéz dolgom.
Lemásztam a hasához majd felhuztam egy picit a pólóját és elkezdtem puszilgatni a hasát amire elkezdett egy picit ficánkolni aztán egy kicsit meg is szívtam mire egy kicsit felsziszent.Mikor ezt már meguntam lehúztam róla a bugyiját(mivel épp megemelkedett a csípője és vettem az alkalmon) és még így is nedves volt amin meg is  lepődtem.Lassan elkezdtem ,, masszírozni" a csiklóját. Mikor már kellően benedvesedett feldugtam neki az egyik ujjam mire már elkezdett ébredezni és közbe egy nyögés is kifutott a száján.
Lolo-mondta halkan.Mire egy kicsit begyorsítottam és erre már elkezdett erőteljesen nyögni.Ekkor csatlakoztattam még egy ujjam.
-L-lolo mindjárt-és ez után már robbant is.
-Lolo kelthetnél így minden reggel-mondta szaggatottan véve a levegőt.
-megbeszéltük-mondtam Camzinak majd megcsókoltam
-egyébként boldog 1éves évfordulót szerelmem-majd még egy csókba húztam.
ESTE(VACSORÁNÁL)

-Camzi kész vagy már?-kialtottam neki a nappaliból
-Igen már megyek- mondta kifelé jövet
-Gyönyörű vagy-mondtam Camzinak
-Te se panaszkodhatsz Lo-majd adott egy puszit.
1órával később:
Mikor elkezdtük enni a desszertet és Camzi épp vágta el a sütijét mikor észre vett benne egy gyűrűt amire bekönnyezett én elé álltam majd letérdeltem
-Camzi életem szerelme már az első perctől fogva mikor megláttalak úgy éreztem,hogy te leszel nekem az igazi és tudom sokat veszekedtünk de tudd,hogy szeretlek és bármi történjék én mindíg melletted leszek szóval Camzi szerelmem hozzám jössz feleségül?- kérdeztem meg tőle nagy izgalom közepedte.
Camila szemszöge:
Úristen Lauren megkérte a kezem.Éreztem,hogy az egész testem remegni kezd a boldogságtól.
-igen-igen szerelmem-majd felhúztam és belehúztam egy szenvedélyes csókba.A körülöttünk lévő emberek mind elkezdtek tapsolni és gratulálni mire mi csak mosolyogtünk és kedvesen megköszöntük mindenkinek.
---------------------------------------------------------
Sziasztok! Nagyon de nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig tartott új részt hozni de idő és ihlet hiányban szenvedek.Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a fejezet.
---------------------------------------------------------

gonna get better(Camren)Where stories live. Discover now