Féltékenység

573 22 0
                                    

#Lauren
Camzal elbeszélgettük az osztályfőnöki órát.Aztán oda mentünk Allyékhez.Leültünk melléjük aztán elkezdtünk dumálni minden féléről,hallotuk a csengőt majd Camzal leültünk a helyünkre annyira imádom mikor a közelemben van.Kezdek beleszeretni vagy már megtörtént?-ezen gondolkoztam de a tanár megzavart.Ebéd szünetbe Dinahékkal egy asztalhoz ültünk.
#Camila
Annyira örülök,hogy Laurennel járok egy osztályba és mikor a közelében vagyok hevesen ver a szivem.Azt hiszem szeretem őt.
DE NEM SZERETEM
De szereted vedd észre magad,hányszor mondtad már magadnak azt,hogy nem szereted?gondolkozz el rajta-szólt a lelkiismeretem.
Be kell valanom igaza volt.Nagyon elmerültem a gondolataimban és egyszer csak neki mentem valakinek nem figyeltem pontosan,hogy kinek.
-Hey!figyelhetnél jobban is-,,üvöltöttem" rá.
-Ne haragudj nem direkt volt egyébként Austin vagyok na és te szépség?-kérdezzte a srác
-Öm én Camila vagyok-válaszoltam-ne haragudj,hogy az előbb úgy lekiabáltalak-tettem hozzá.
-Semmi gond.
#Lauren
Egy kiabálásra lettem figyelmes mikor odakaptam a fejem hisz ez Camzi volt es Austin.Mit akarhat tőle az a bájgunár?Fuj😑.Mikor kezet fogott vele teljesen elborult az agyam feláltam az asztaltól majd kiviharoztam az egész iskola épületéből nem érdekelt senki és semmi.
#Camila
Egy hangos ajtócsapódàsra lettem figyelmes láttam,hogy Lolo idegesen elrohan valahova majd utánna futottam de már épp az autójában ült és elhajtott nem értem miért lett hirtelen ilyen.

SAJNÁLOM,HOGY IDÁIG NEM VOLT RÉSZ DE NEM VOLT NAGYON IDŐM DE MOST EGY HOSSZABB RÉSZEL JELENTKEZEK REMÉLEM TETSZENI FOG❤

gonna get better(Camren)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang