Elköltözés

1.6K 33 0
                                    

Lauren apja új állást kapott miamiba ezèrt a családnak el kellett költöznie Londonból.Persze Lauren ennek nagyon nem örült hisz ott kellett hagynia a barátait a pasiját ám mielőtt elment volna pár óràval az indulás előtt elbùcsùzott tőlük majd a szüleivel ès két testvérével elindultak a reptér felé.Mikor meghalloták,hogy a járatuk 10perc múlva indul beszálltak majd mikor elkezdték a felszállást Lauren eldöntötte,hogy aludni fog mivel nagyon fáradt volt.1órával később az anyja keltette fel,hogy nemsokára megérkezznek.Lauren erre csak unottan bólintott egyet.
Mikor megérkezztek Miamiba mèg csak reggel9 volt dejó gondolta magába és mivel még 3hét van a nyáriszünetből amit igazán nem bánt,már most nagyon hiányoztak a barátai.Mikor megérkezztek a hàzhoz Lauren nagyott nézett és azt gondolta,hogy a szülei bankot raboltak vagy mi?hiszen a ház kurvajól nézett ki el se tudta képzelni bent mennyire.Mikor a apjától elkérte a ház kulcsokat kinyitotta a bejárati ajtót és belèpett az ajtón új ház illata volt körûl se nézett egyenesen felment az emeletre és elkezdte keressni a szobájat mire megtalálta és benyitott az ajtón nagyon ledöbbent meseszép volt.

Mikor a apjától elkérte a ház kulcsokat kinyitotta a bejárati ajtót és belèpett az ajtón új ház illata volt körûl se nézett egyenesen felment az emeletre és elkezdte keressni a szobájat mire megtalálta és benyitott az ajtón nagyon ledöbbent mesesz...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


gonna get better(Camren)Onde histórias criam vida. Descubra agora