Eltiltás

465 14 8
                                    

#Camila
Miután anyukám kifutott szobából ránéztem Laurenre
-Lauren menny most el kérlek- mondtam könnyes szemekkel.
-Camila ne csináld megoldjuk kérlek-nézett rám Lolo is könnyes szemmel.
-Nem Lauren menny most el kérlek.
Ezután a mondatom után Lauren felöltözött majd elment én is követtem a példáját csak nem elmentem,hanem a nappaliba ahol apu épp nyugtatta anyut mikor oda mentem mindketten rám néztek.
Anyu csak annyit tudott mondani, hogy mióta tart ez az egész.
-Figyelj anya szeretem őt nagyon és sajnálom,hogy így kellett megtudnotok nagyon nem így akartam elmondani- sírástól elcsuklott a hangom.
-Karla Camila most tünj a szemem elől látni se akarlak,hogy tehetted ezt velem és az apáddal mégis,hogy képzelted?-mondta sírva anya
- sajnálom nem így akartam,hogy meg tudjátok-mondtam én is sírva
- soha többé nem találkozhatsz vele megértetted?
- De anyu! Ezt nem csinálhatod velem szeretem őt- mondtam kiakadva.
-Karla most azonnal menny a szobádba.
Ezután fel mentem vettem fel más ruhát majd elindultam ki szellőztetni a fejem és felhívtam Laurent.
Elmeséltem neki az egészet megbeszéltük,hogy találkozunk egy közeli bárban.Ott álltam a bár előtt és Laurenre vártam mikor megláttam őt rögtön oda futott hozzám és szorosan magához ölelt és a fülembe suttogta,hogy mennyire sajnálja aztán elhúzódtam tőle.
-Lauren figyeld ne sajnálj semmit nem a te hibád szerelmem.-majd adtam puszit a szájára.
Megbeszéltük az egészet és eldöntöttük,hogy meg szökünk ma este.

Mindenkinek boldog új évet kívánok.
2018😍

gonna get better(Camren)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora