Η ηχογράφιση

40 11 5
                                    

   "Πάμε να φύγουμε Λίλιαν. Και, άκουσε με, ότι έγινε έγινε. Τώρα πλέον η Ιλέανα είναι νεκρή και γι αυτό δε θα μπορούσες να κάνεις τίποτα... Η ίδια το αποφάσισε!", της λέει ο Μπράιαν και την πιάνει από το χέρι. Αρχίζουν να περπατούν προς το μέρος μου. Για μια στιγμή ξεχνώ πως... δε μπορούν να με δουν και κάνω να τρέξω. Όμως επανέρχομαι στην πραγματικότητα. Χέρι χέρι περπατούν προς την σκάλα που οδηγεί στον πάνω όροφο του σχολείου. Κάνω να τους ακολουθλησω αλλα ακούω πίσω μου την πόρτα μιας τουαλέτας να ανοίγει. Η Αγγελική βγαίνει και κοιτάζοντας επιφυλακτικά γύρω της αρχίζει να περπατάει προς το μέρος μου. Μια στιγμή πριν κλείσει την οθόνη του κινητού της προλαβαίνω να δω την εφαρμογή ηχογράφησης φωνής ανοιχτή. Πατάει το σύμβολο της "παύσης" και κλείνει την οθόνη.
(Αυτό το μέρος έπρεπε κανονικα να είναι στο προηγούμενο κεφάλαιο... no comments😂)

Περπατάω απο πίσω της. Την ακολουθώ μέχρι την τάξη των Μαθηματικών και μπαίνω μέσα μαζί της. Η Αγγελική κάθεται δύο θρανία δίπλα από την Λίλιαν. Το θρανίο ανάμεσα τους είναι κενό. Κενό καθώς συνήθιζα να κάθομαι εγώ κάποτε, όταν ήμουν ακόμα εν ζωή. Η καθηγήτρια ξεκινά την πράδωση και όλοι οι μαθητές ανοίγουν τα βιβλία τους. Καθώς η καθηγήτρια έχει γυρισμένη την πλάτη της και γράφει στον πίνακα βλέπω το χέρι της Αγγελικής να αφήνει κάτι στην καρέκλα μου. Είναι ένα ακουστικό bluetooth.
"Πστ!", ψιθυρίζει στην Λίλιαν και της το δέιχνει με το βλέμμα της. Φανερά παραξενεμένη η Λίλιαν παίρνει το ακουστικό και διακριτικά το εφαρμόζει στο αυτί της. Το καλύπτει με τα μαλλιά της, τα οποία είχε φτιάξει μπούκλες σήμερα, και με μια έκφραση απορίας κοιτάζει την Αγγελική. Η Αγγελική ανοίγει το κινητό της πάνω στα πόδια της διακριτικά και πηγαίνει στο φάκελο των ηχογραφήσεων. Πατάει τον αριθμό 13. Αλλά για μισό. Πρόσφατα έχω ξαναδεί αυτόν τον αριθμό με την ίδια γραμματοσειρά. Ναι! Είναι η ηχογράφηση που έκανε η Αγγελική στην τουαλέτα. Το θυμάμαι στην οθόνη του κινητού της πριν το κλείσει. "Μα τι προσπαθεί να κάνει; Να καταστρέψει τη φήμη της Λίλιαν και του Μπράιαν που με τόσο κόπο απέκτησαν εκματαλευόμενοι εμένα;",λέω με μια δόση ειρωνίας στον εαυτό μου. "Ίσως να θέλει να εκβιάσει τη Λίλιαν πως θα τη στείλει σε όλους. Μα τι έχει να κερδίσει η ίδια από την ταπείνωση της Λίλιαν και του Μπράιαν;", αναρωτιέμαι.
Η Αγγελική πατάει το "play" και η ηχογράφηση αρχίζει να παίζει στο ακουστικό της Λίλιαν. Παρατηρώ την Λίλιαν καθώς ακούει. Αρχίκά γουρλώνει απορημένη τα μάτια της. Έπειτα αρχίζει να τσαλακώνει μια από τις σελίδες του βιβλίου που έχει μπροστά της. Τελικά βγάζει το ακουστικό με φόρα από το αυτί της και στρέφεται προς την Αγγελική. Με τα χείλη της διαγράφει, χωρίς να κάνει ήχο, τις παρακάτω λέξεις:
"Τι θέλεις;".
Η Αγγελική σχίζει ένα κομμάτι από το τετράδιό της και φαίνεται να γράφει κάτι με μαύρο στιλό. Το δίνει στην Λίλιαν.
Το χαρτάκι λέει "Να σε δω να ταπεινώνεσαι.".  Η Λίλιαν ρίχνει ένα δολοφονικό βλέμμα στην Αγγελική και αρχίζει να αντιγράφει στο τετράδιό της ότι λέει ο πίνακας. Σε λίγο το κουδούνι χτυπά. Όλοι οι μαθητές βγαίνουν από την τάξη. Η Αγγελική πλησιάζει την Λίλιαν και αρχίζει να της μιλάει. Πηγαίνω πιο κοντά για να μπορέσω να ακούσω.
"Πως μπόρεσες να την χρησιμοποιήσεις έτσι; Ήταν φίλη μας!", λέει φανερά εκνευρισμένη η Αγγελική στη Λίλιαν.
"Δεν είναι δική σου δουλειά!", της αντιγυρίζει εκείνη και ανοίγει το βήμα της για να φύγει η Αγγελική όμως την προλαβαίνει με γρήγορα βήματα.
"Σε εμπιστευόταν! Στην πραγματικότητα δεν την άξιζες καν! Ούτε εσύ, ούτε ο Μπράιαν που της τοεπαιζε όλο αγκαλίτσες αγαπούλες και φιλάκια!", της λέει η Αγγελική με υψηλότερο τόνο φωνής.
"Εμπιστευόταν, άξιζες, έπαιζε! Χρησιμοποίησες παρατατικό! Χρόνος παρελθοντικός!", της λέει θυμωμένα η Λίλιαν και γυρίζει προς το μέρος της. "Και τώρα τι θα κάνεις εσύ; Θα πληρώσεις τα σπασμένα για μια νεκρή κοπέλα;", συνεχίζει και γυρνώντας την πλάτη στην Αγγελική φεύγει με γρήγορα βήματα. Στο βάθος του διαδρόμου βρίσκεται ο Μπράιαν. Προς τα εκεί φαίνεται να κατευθύνεται η Λίλιαν. Λογικά θα του πει πως η Αγγελική πλέον γνωρίζει τα πάντα. Πως μπορεί να κάνει όλο σχολείο να τους μισήσει. Πως η φήμη τους πλέον κρέμεται απο μια κλωστή. Από μια "αποστολή" που θα πατήσει, όταν το αποφασίσει η Αγγελική. Η "αποστολή" της ηχογράφισης της συζήτησης τους. Μα από την άλλη γίνεται να καταστραφεί η φήμη κάποιου με μια φωτογραφία η μια ηχογράφιση; Ω ναι... γίνεται. Και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι.

Γειά σας ghost readers μας (Ω ναι έτσι θα σας αποκαλούμε μέχρι να σχολιάσετε!😂).Αυτό το μεγαααααλο κεφάλαιο "Βίβιαν και Μπράιαν" (περιείχε το προηγούμενο, αυτό και λογικά κάποια επόμενα parts) θα φωτίσει το παρελθόν της πρωταγωνίστριας μας στο Λύκειο καθώς επίσης θα περιέχει πληροφορίες για πρόσωπα που στο μέλλον θα έχουν δικά τους κεφάλαια❤.(επίσης συγγνώμη επειδή και αυτό το κεφάλαιο είναι λίγο μικρό...) Κάθε κεφάλαιο μετά το "Λίλιαν και Μπράιαν" στην ουσία θα περιγράφει τη ζωή αυτού του ατόμου χωρίς την Ιλεάνα (έτσι για να μη ξεχνάμε το όνομά της εμ γκουχ γκουχ😂😂) στη ζωή του. Εννοείται η πρωταγωνίστρια μας είχε διαφορετικού είδος σχέσεις με διάφορα άτομα στο περιβάλλον της οπότε οι επιπτώσεις της απουσίας της θα είναι και αυτές (αχ για μαντέψτε...) διαφορετικές (ε όχι, δεν το φανταζόσασταν!😂)! Δε ζηταμε... απαιτούμε (πλάκα κάνουμε) να σχολιάσετε τις γνώμες σας. Σας αγαπάμε!❤❤❤

Με ή χωρίς εμένα Where stories live. Discover now