Došel jsem do lavice. Všechny pohledy byly upřeny na mě, což mě trochu víc znervózňovalo a hlavně jsem se začal červenat. 'Perfektní začátek Jimine.' Pochválil jsem se v hlavě. Hodina byla celkem v pohodě, jen jsme se tu přivítali a pak mohli domu. Jisoo mě, ale odchytla na chodbě a poprosila mě, jestli s ní nepůjdu ven a tak jsem souhlasil. Ze začátku jsme si jen tak povídali a po hodině jí někdo zavolal vypadalo to, že by se se mnou nerada loučil a tak řekla, jestli mi to nevadí, že budeme na hodinu hlídat její mladší sestru u nich doma. Já jsem s tím neměl problém. Vyšli jsme tedy k ní domu. Ona se ke mě ale nějak moc lísala, tak jsem se trochu oddalil. Když jsme došli k jejímu domu, ještě tam byla její matka. Jisoo nás tedy seznámila. Ona se na mě jen nevěřicně koukla a odešela. Její sestra byla u sebe v pokoji. My jsme šli do pokoje Jisoo, sedli jsme si na postel a povídali si. Potom mě povalila na postel a sedla si na mě. Odstrčil jsem ji, ale on řekla "Copak se ti to nelíbí?" A přitom mě chtěla políbit a já jsem okamzitě odvětil. "Ne absolutně mě nepřitahuješ." Ona mi vlepila facku a začala po mě házet věci. "Ty kreténs, idiote." Nedošlo mi, že by to mohla brát jako urážku. "Jisoo pšššt přestaň prosím." "Drž hubu!" Zkusil jsem ji chtit ruce. "Nesahej na mě!" A tak jsem to řekl, poprvé jsem to řekl nikdo jiný to nikdy nevěděl. "Jsem gay." Ona v tu chvíli ztuhla a rozešla se ke mě. Čekal jsem pořádnou facku, znechucení, ale to co udělala jsem nečekal obejmula mě. "Promiň." "T-to je v pohodě." Začali jsme si o tom povídat, hlavně o tom že nevím, jak to udělat s rodinou, jelikož jsou velmi pobožní. Ano já na něj taky věřim, ale asi ne tak intenzivně jako oni. Ona taky nevěděla, jak s tím dál. Po hodině přišel její brácha. Neříkám, že nebyl hezký, ale vypadal vcelku nebezpečně. Když byl u nás v pokoji, tak začal řvát. "Jisoo proč na sobě máš to to oblečení?!" "
A proč tě to zajímá?"
"Protože tady jsi s klukem, kterýho neznám a máš tu vystavený čtečky, jak nejaká kurva."
"Neboj se tohle je můj spolužák ze školy a nejsem žádná kurva."
"A ty si myslíš že spolužák nemá péro."
"Má ale ne pro mně. Bože jsme jen kamarádi."
"A pro koho ho má?" Řekne trochu s potěšením v hlase a olízne si horní ret.
"Pro svoji úžasnou přítelkyni, ale zatím ještě ne! Protože nejsou svoji. On totiž věří v boha a teď už můžeš odejít."
"Oky."
Ve tři hodiny jsme se rozloučili a mě pak akorát došlo, že jsem vlastně nic nejedl, takže jsem si vzal peněženku a uviděl tam moji záchranu. Mohu si dovolit jídlo. Tak jsem si zašel pro kebab tak dlouho jsem ho neměl, takže na něj mám právo. S jídlem v ruce jsem šel domů. Došel jsem domu a tam už na mě čekala mamka hned se začala vyptávat "Kde jsi byl? S kým jsi byl? Snědl jsi něco?" "U kamarádky doma a ano jedl jsem mami." Ona se na mě podívá s pozvedlím obočím. "U ní doma? A co jste tam dělali?! Doufám, že jsi se s ní ne to! Víš že je to hřích."
"Ano mami vím že je to hřích." ušklíbl jsem se
"Takže mi chceš říct že jsi to udělal?" "To jsem neřekl" pousměji se. "A ne neboj nic takového nebylo."
"Ani pusa?" Je sice pravda, že když jsme se loučili dostala ode mě pusu na líčko, ale to bylo spíš jen tak, protože jsme blbli a je to slušnost a to mamka vědět nemusí.
"Ne." Ona se na mě nevěřicně podívala, poté pokývala hlavou. "Dobře, ale on tě vidí takže nelži." Ukázala prstem nahoru.
ČTEŠ
Bohem odsouzen
FanfictionBůh v rodině Park je na prvním místě, ale co když zjistí něco nečistého něco co je proti svaté knize a bohu?