8.

207 37 4
                                    

Pohled Yoongiho. (Bratr Jisso)

"Kdo to zase zvoní." Řekl jsem a vyrazil ke dveřím, jelikož jsem doma sám. Otevřel jsem a uviděl Jimina. "Jak to vypad..." Chtěl jsem to do říct, ale Jimin padal k zemi, já ho včas chytil a vzal ho do náruče. Zavřel jsem dveře a odnesl ho do mého pokoje, položil jsem ho na postel. Co se asi stalo? Proč vypadá tak jak vypadá? Je nějaký špinavý. Asi jen Chlastal s kamarády. Napadlo mě, že bych ho mohl převleknout. Nesnáším špínu hlavně, na mé posteli. Hlavou mi běhalo jen: převlékáš kluka, který se ti hodně líbí, ale ty nesmíš udělat blbost! Sundal jsem z něj triko, kalhoty a pak jsem se zhrozil. Na kalhotách byla krev a když jsem se koukl na jeho zadek tekla z něj krev s bílou tekutinou a já věděl, co to znamená. Začal jsem ho budit, ale on nereagoval. Vzal jsem ho tedy nahého do náruče a začal točit vodu. V náručí jsem ho kolébal do doby dokud se nenatočila voda, pak jsem ho opatrně položil do vany. Sledoval jsme jak se na jeho těle už rýsovsly modřiny. On se zatím začal probouzet. Pohladil jsem ho po líčku a pošeptal u ouška. "Jiminie už to bude dobrý. Jsi u mě doma a vím, co se ti stalo. Řekni mi jen, kdo ti to udělal. Prosím, já si to s ním vyřídím." On tiše pošeptal. "J-jungkook." Já jsem hned vzal mobil a zavolal mému kamarádovi. Chvilku trvalo než to zvedl a pak jsem řekl. "Hele kámo mám tu problém přijeď ke mně s klukama hned, jak to bude možné. Díky." Položil jsem mobil a pozoroval Jimina. Pohladil jsem ho po tváři a zeptal jsem ho jestli ho něco bolí a on jen přikývl. Chytl mě za ruku, kterou si přitáhl k sobě a přítulil se k ní, pak zašeptal. "Já vím, že ty mi neublížíš." Vzal jsem mýdlo a začal ho umývat opatrně a velmi jemně, co nejméně jsem sahal na erotogenní zóny a soustředil se jen na to, že ho mám umýt, když jsem usoudil, že je dostatečně umýtý, usušil jsem ho. Zase jsem ho přvinul k sobě do náruče a odnesl do mého pokoje. Položil ho na postel, přikryl a nechal spát.

Odešel jsem z pokoje a během chvilky už zvonil zvonek. Otevřel jsem dveře a za dveřmi stál kámoš a jeho parta. Okamžitě jsem jim vysvětlil o co jde a jelikož jsme se s tím nesetkali poprvé okamžitě jsme vyšli ven. Já zamknu a napsal instrukce Jisso, aby o všem věděla. Vyrazili jsme směr Jungkookův dům. Jakmile jsme přijeli, vystoupili jsme z auta a šli ke dveřím. Zabouchal jsem na ně silně a během chvilky otevřel Jungkook. Měl na sobě pouze boxerky a když nás uviděl rychle se snažil zavřít dveře, ale to už se mu nepovedlo, jelikož jsme se tam nahrnuli a on neměl šanci. Vzal jsem ho pod krkem a řekl "Ty víš jakou jsme měli dohodu ještě jednou a zmlátíme tě k nepoznání a teď si zašel ještě dál a to nepočítám to, že toho kluka mám rád. Takže bych navrhoval něco horšího, ale zase se nechci dát zavřít. Takže kluci dělejte si s ním co chcete." Kluci okamžitě vzali Jungkooka a začali ho bít. Já jsem tam jen stál a přihlížel... Asi si říkáte, že jsem bezcitná svině, ale fakt se mi líbilo, když ho mlátili představil jsem si, jak on dělalá něco podobného Jiminovi a chtěl jsem se do toho taky vložit, ale nezaručoval bych, že by to přežil.

Bohem odsouzen Kde žijí příběhy. Začni objevovat