On: faajjjnn.. už půjdu spinkat tak dobrou😇sweet dreams😋
Já:Dobrou a i tobě sladký sny
Odepsal jsem a během pár minut usnul. Ráno jsem se vzbudil celkem dost brzo hlavně kvůli tomu, že mi někdo napsal.
Ona: Ahoj Jiminie💖
Já: A my se jako známe?
Ona: ne ale zalíbil jsi se mi😈
Zablokovaný uživatelNějaký hnusný starý úchyl. No nic oblékl jsem se a napsal jsem Jisoo, protože jsem se neuvěřitelně nudil. Domluvili jsme se že na ni budu čekat před domem, tak jsem si vzal všechny věci a vyšel.
Byl jsem tam o chvíli dříve. Otevřeli se dveře, ale nebyla to ona, nýbrž její bratr, který byl moc hezký, ale byl to bratr Jisoo, takže zřejme ruce prýč. On ke mně přišel a řekl. "Copak tu děláš prcku?"
"Čekám na Jisoo"
"Jo tak to jo... dnes ti to sluší hmm ty úplé džíny ti dokonale obepínají zadek." Řekl a pohladí mi zadeček. Okamžitě jsem mu vlepil facku. "Vypadni ty kokote." I když jsem mu to nechtěl říct, musel jsem! Nechtěl jsem vypadat, jak nějaka levná kurva. On jen koukal a pak odešel, pak už konecně přišla Jisoo. Obejmuli jsme se a já to nevydržel a zeptal se jí.
"Tvůj bratr je gay?"
"Ne proč?"
"To je jedno."
"Ne povídej!" Vypadala fakt děsivě. "No dejme tomu, že jak okolo mně šel, tak mi něco naznačoval."
"Co ti naznačoval ?!"
"To je jedno."
"Není dělej!"
"Prostě dal kompliment mému zadku a pak si na něj sáhnul stačí?"
"Ty vole to je debil. Já jsem mu říkala ať nic nezkouši na moje kamarády. Proč mě nemohl poslechnout?"
"To je v pohodě dal jsem mu facku. Neříkám, že by se mi nelíbil, ale nechci být jen tak lehce prodejná kurva"
"To je jasný, ale už dost řečí o mém bratrovi."
"Tak jdem do školy?" Usmál jsem se
"Jojo." Odpověděla.
"Hele mohu se tě zeptat jaký máš názor na... Myslím Jungkooka?"
"No je takový tichý a nevýrazný a hodně ho lidi nemají rádi." "A proč ho nemají rádi?" "Já nevím nikdy jsem se s ním nebavila, ale je hezký. Proč se vůbec ptáš?"
"Jen tak"
"Dobře"Za tu dobu povídání jsme došli ke škole. U skříněk jsem ho viděl...toho kluka, co mi poslal tu hezkou fotku. Řekl jsem Jisoo, že se sejdeme ve třídě a ona s tím souhlasila. Já jsem k němu přišel.. musel jsem být červený uplně všude, protože byl krásný a já měl trému. "A-hoj." Pronesl jsem jen tak do vzduchu téměř neslyšitelně. "Jeee čauky co to, že jsi za mnou přišel?" "Psali jsme si a přijdeš mi fajn takže proč ne?"
"Aha je venku zima?"
"Ne proč?"
"Že máš červený tvářičky, tak jako kdyby tam mrzlo" Sklopil jsem pohled, on mě ale chytil za bradu a donutil mě kouknout se mu do očí. "Půjdem do třídy jo?" Jen jsem pokýval hlavou. "Ale no tak byl to vtip snad se mnou budeš dál komunikovat."
"budu."
"To jsem rád"Na obrázku bratr Jisoo
ČTEŠ
Bohem odsouzen
FanfictionBůh v rodině Park je na prvním místě, ale co když zjistí něco nečistého něco co je proti svaté knize a bohu?