5.

268 42 5
                                    

Vešli jsme do třídy, byli jsme tam téměř sami, ale já jsem mu řekl, že se sejdeme po vyučování, před školou a šel za Jisoo. Dnes jsme se ještě moc neučili spíš vůbec.
Skončili jsme nějak ve 12, vzal jsem si všechny věci a čekal před školou. Za chvilku už tam přišel i Jungkook. Rozhodli jsme se, že půjdeme k jednomu lesíku nedaleko města, kde jsou prý lavičky a tak. Cesta byla dlouhá povídali jsme si, teda Jungkook povídal. Já se především styděl a nevěděl o čem mluvit.

Když jsme tam došli pěkně, jsme se rozpovídali, kecali jsme o všem možném, docela jsme se i nasmáli a pak jsme si na lavičce sedli naproti sobě a já se ho zeptal. "Řekneš mi to?" A on začal."No řeknu ti to jednoduše oni mě nemají rádi od doby co...co zjistili že jsem gay." Poslední slovo skoro zašeptal. Já jsem se k němu přisunul a objemu ho, ale spíš to vypadalo, tak že se nechávám objímat, protože je asi dvakrát větší jak já. Já jsem mu řekl. "Nemusíš být smutný je to normální a každý má mít právo na to, aby byl jaký je." A on se ke mě začal naklánět hlavou. Já jsem se nejdřív odtahoval, ale on mě potom chytil za trup a přitáhl si mě. Nemohl jsem se jakým koliv způsobem bránit! Byl moc silný a tak jsem se nechal. Pomalu se ke mě nakláněl, až do té doby než spojil naše rty. Byl to můj první polibek. On chtěl polibek prohloubit, ale já ho kousl do rtů. Nebyl jsem na to připravený. Nechtěl jsem to. On se odemě odtáhl a otočil se ke mně zády. Položil jsem si ruku na rty, kde jsem cítil ještě ty jeho lahodné rty. Nemohl jsem tomu uvěřit, ale on se ke mně otočil a řekl. "Promiň já jsem nechtěl, tady chtěl, ale odpusť mi to, nechtěl jsem tě políbit proti tvé vůli." Nevěděl jsem, jak ho mám zastavit a tak jsem si stoupl. "Neodcházej prosím." Zašeptal. Vzal jsem jeho tváře do rukou a políbil jsem ho. "Neomlouvej se." On jen koukal a nebyl schopný slova jen se ke mně zase nahnul a políbil mě po chvilce ticha řekl. "Už jsi byl za učitelem? Kvůli těm horám, aby ti dal papírek."
"Ne nebyl. Dojdeš tam zítra se mnou?" "Jasný"
"A co teď?"
"Nevím mohli by jsme třeba pokračovat." Řekl a stoupl si byl vyšší, jak já ale mě to nijak nevadilo sklonil se ke mně a políbil mě na rty. Byl to spíš takový dětský polibek nějak ho neprohluboval jen spojil naše rty, ani s nimi nehýbal, ale bylo to krásný on si mě, pak vysadil na sebe chytil mě za stehna dali jsme si pusu. Jungkook mi pak rukam sjel na zadek a to jsem nechtěl a tak jsem od něj chtěl jít, ale on ruce přesunul zase zpátky, tak jsem si řekl... jako fajn... a jen tak jsem na něm vysel s rukama obmotanýma okolo jeho krku po chvíli jsem mu pošepsal. "Nejsem těžký?" "Prosím tě vždyť vážíš takových 50 kilo a to je možná ještě moc spíš bys měl přibrat." Pošeptal a skousl mi ušní laluček. Uviděl bratra Jisso! okamžitě jsem z Jungkooka slezl.

Bohem odsouzen Kde žijí příběhy. Začni objevovat