medya:Bts-pied piper medyaya aşık olan ben:)
yun hee'den devam:
jimin'e dönüp sinirli bakışlarımı yolladım ve onun yanına gittim.
ben:sen şimdi gidip da eun için yugwa al.yugwa'yı çok sever.
dedim.o ise üzgün bir şekilde gitti.o gittikten 5 dakika jungkook ve arkadaşları geldi.
medya:yugwa
jungkook'a gidip üzgün bir şekilde sarıldım.şu an ona en ihtiyaç duyduğum zamandı.benim en yakın arkadaşım,kardeşim gibi olan kız ve bebeği ölümün kıyısından dönmüştü. hem de kocası tarafından .ona eğer bir şey olsaydı jimin'i öldürürdüm.gerçi nasıl ölecek vampir.hemşire geldiğinde jungkook'tan ayrılıp hemşirenin yanına gittim.
hemşire:hasta uyandı.geçmiş olsun
dedi gülümseyerek.hemen içeri girdim ve da eun'a sarıldım.
da eun'dan:
gözümü açtığımda hastanedeydim.nasıl buraya gelmiştim ki?en yakın arkadaşımın odaya girip bana sarılmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.
yun hee:sana bir şey olsaydı ne yapardım ben.
ben.en son seninle birlikte Exıd'in konserine gitmiştik.bana ne oldu ki?
yun hee:NE! s-sen ne diyorsun?
diye şaşırıp bağırınca 6 yakışıklı 1 kız ablam,eniştem ve seolhyun içeri girdi.
yun hee: o h-hiç bir şey hatırlamıyor!
dedi ve ağlamaya başladı.gözümü ablama,seolhyun'a ve o kıza çevirdiğim de hepsinin gözleri dolmuştu.ben de kahkaha atarak;
ben:hey! ne oldu?
yun hee dizime yattı ve:
yun hee:sana gerçekten çok ihtiyacım var da eun. bizi gerçekten çok korkuttun.
ben:şu 6 yakışıklı ve kız kim?
onlara döndüğümde yüzleri kızarmıştı ve hepsi kendini tanıttı.çok iyi insanlara benziyorlardı.
ben:ben de kim Da eun.tanıştığıma memnun oldum.neyse hadi beni eve götürün.
dedim ama jungkook endişeli bir şekilde:
jungkook.ama daha ji-
dedi ve sustu.yun ona 'mal' bakışı atıyordu.yun ve nayeon eni arabaya bindirdiler.eve gelince onların ellerinden kurtulup zile basmak için kapıya koştum.zile bastım ve beklemeye başladım.annem kapıyı açınca boynuna atladım.
ben:anne naber?
dedim göz kırparak.hemen odama çıktım ve dolaba gittim.dolap boştu.
ben.LAN ANNE HİÇ ELBİSEM YOK!NEREYE ATTIN YİNE?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkım / Park Jimin
Fanfictiondenizden döndükten sonra, hepimiz yalnızdık.birbirimizle hiç iletişim kuramadık,sanki bir konuda söz birliği etmişiz gibi.Birbirimizin varlığını kanıtlayan sadece sokaklara çizilmiş grafitiler,parıl parıl ışık saçan benzinlik ve eski bir binadan gel...