ben:AAAAAĞĞH
çığlık attım çünkü jimin dişlerini boynuma geçirmişti.kanım hızla çekiliyor gibiydi sanki.
Ben:J-jimin yeter d-dur artık l-lütfen...
ses gelmeyince yine söyledim.
ben:ji-jimin yeter dur artık...
sonunda geri çekilmişti.ne yaptığının farkına varmıştı sanırım.
ben:canımı yaktın jimin,canım çok yandı.
jimin:üzgünüm ama bu benim elimde olan bir şey değil.Ne zamandır kan içmiyordum.
ben:peki ama canım yine de çok yandı.
jimin:üzgünüm da eun...
dedi ve dudağıma küçük bir buse kondurup çekildi.
Ben:neyse uyuyalım artık.
ben yatağa uzandıktan sonra jimin'de uzandı.kafamı göğsüne yasladım ve gözlerimi kapattım.
sabah cam tıklanma sesiyle uyandım.kalktığım da pencerede bir kuş ve ağzında bir mektup.yataktan kalktım ve pencereyi açtım.kuşun ağzındaki mektubu aldım ve açtım.
~lütfen bugün gel tatlım seni bekliyoruz...
-Kim Se Yong~
annem göndermiş neden acaba?hem neden mesaj göndermemiş ki bu?arkadan bir çift kol belime sarıldı.kafasını boynuma gömdü.
ben:Jiminiee günaydın~
jimin:günaydın birtanem.
ben:Bugün annemlere gideceğiz
jimin:tamam.
ben:bu arada...
jimin:hmm?
ben:seni seviyorum...
jimin:bende seni
dedi ve benden ayrıldı.
ben:neyse gel mutfağa gidelim de kahvaltı hazırlayalım.
kapıyı açtı ve;
jimin:önden bayanlar.
dedi gülümsedim ve mutfağa inmeye başladım.rulo omlet yapacaktım.daha doğrusu yapacaktık.birlikte yapmaya başladık ve sonunda bitirdik.çok yorulmuştum.
ben:jimin ben diğerlerini çağırayım sen sun hee ve jihyun'u al gel olur mu?
jimin:hay hay
dedi ve gülümseyerek gitti.ben de herkesi çağırdım.birlikte yemek yemeye başladık.jihyun'la sun hee'yi de yedirmeye başladık.
jihyun:anne mama mmm!
ben:hmm çok mu güzel olmuş?
jihyun ellerini kocaman açtı.
jihyun:dünyayayar kadayyy!
ben:sun hee sen beğendin mi bakalım?
sun hee:ben de dünyayayar kadayy!
dedi kollarının açarak.
ben:yemek bittiğine göre burayı toplayalım. sun hee ve jihyun siz babalarınızla gidin.
jihyun-sun hee: tamam.
dediler. jimin ve jungkook'un paçalarından tutup gitmeye başladılar.kızlarla güldük ve masayı toplamaya başladık.bulaşıklarıda bitirdikten sonra jimin ile jihyun'un yanına gittim.
ben:merhaba!hadi jimin gideceğiz hazırlanda.sende anneye gel bakalım.
dedim jihyun'a aegyo yaparak ve kucağıma aldım.önce jihyun'u hazırladım.sonra kendim hazırlandım.evin önüne geldik ve zile bastım.annem kapıyı açtığında jihyun'u kucağına aldı.
annem:bu bebek kim?
dedi jihyun'u severken.
ben.o bebek benim anne.
dedim gülümseyerek.annem şaşkınca yüzüme baktı.çünkü bir bebeğim olduğunu bilmiyordu.
annem:be-bebeğin mi?
ben:evet. dedim ve içeri geçtik.direk oturma odasına oturduk.ablam ve seolhyun'da buradaydı.
annem:seni çağırmamızın bir sebebi var Da Eun.
ben:sebep mi? ne sebebi?
annem:tamam,sen bizim çocuğumuz değilsin.
ben:ne?yanlış duydum herhalde.ben sizin çocuğunuz değil miyim mi dedin az önce?
annem:evet sen sihirli bir anne ve babanın çocuğusun.
ben:sihirli miyim yani?
gözlerimi jimin'e çevirdiğim de şaşkınlıkla o da bana bakıyordu.
annem:evet.
ben: ya annem ve babam?
annem:onlar öldü.önceden mektup gönderirlerdi her gün,ama bir gün mektup gelmedi.sonra da hiç gelmeyince öldüklerini anladık.işte mektuplar...
dedi ve bana kutuyu uzattı.
annem:bir de sana büyüyünce vermemizi istedikleri kitap.
bayağı kalın ve eski bir şeydi.tozlanmıştı da.
annem:anne ve babanın seni bize verme sebebini bilmiyoruz.
ben:teşekkür ederim bana bu güne kadar baktığın için se yong anne.
dedim ve gözlerimden yaşlar akmaya başladı ve bana sarıldı.
se yong anne:tamam ağlama.
ben:peki ya anne ve babamın ismi ne?
se yong anne:bilmiyorum,daha doğrusu söylemediler.
kafamı salladım ve kapıya yöneldim.jihyun'u da alıp arabay bindim.Jimin elini elimin üstüne koydu ve;
jimin:seni seviyorum ve üzülme.Çünkü ben yanındayım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkım / Park Jimin
أدب الهواةdenizden döndükten sonra, hepimiz yalnızdık.birbirimizle hiç iletişim kuramadık,sanki bir konuda söz birliği etmişiz gibi.Birbirimizin varlığını kanıtlayan sadece sokaklara çizilmiş grafitiler,parıl parıl ışık saçan benzinlik ve eski bir binadan gel...