9. Bölüm:aşkımızın meyvesi

2.5K 115 22
                                    

jimin'den:

bizim öpüşmemizin başka yerlere gideceği çok belliydi.dudaklarımızı ayırıp nefes almaya başladık.kapıya baktığımda çocuklar çoktan gitmişti.sonra geri devam etmeye başladık.öpüşmemiz sürdürdük.(smut bölümü ama smut yazamayacağım.çünkü utanırım:)

da eun'dan:

öpüşmemiz sürdü ama jimin bunu başka yerlere taşımaya başladı.demiştim kendimi ona bırakacağım diye.sonra olan oldu zaten.birbirimizi ne kadar özlemiştik.biz ayrı kalamıyorduk.sanırım artık ona aşık olmaya başlamıştım.onu artık seviyordum.

2-3 gün sonrası:

bugün Türkiye'ye veda etme vaktiydi.kore'ye geri dönüyorduk.bu aralar midem bulanıyordu.sanırım üşütmüştüm.doktora gitmeye gerek duymadım.busefer de oturma şeklimiz farklıydı.

ben-yun hee

taehyung-yoongi

jungkook-jimin

jin-hoseok

namjoon'da başkasıyla oturuyordu.

konuşmamızı yun hee başlattı.

yun hee:seni hepimiz gerçekten çok merak ettik da eun.

da eun:ben de kor-

yun hee:ne oldu?

da eun:ben tuvalete gideceğim

dedim ve kalktım. yine midem bulanıyordu.sanırım fena üşütmüştüm.işimi hallettikten sonra hızlı bir şekilde geri yerime geçtim.yun hee soran gözlerle bana bakıyordu.

ben:bu aralar üşütmüşüm de.midem bulanıyor.

yun hee:bir dakika mide bulantısı bir üşütmeden olur.bir de yoksa sen hamile misin?

ben:saçmalama yun hee!

yun hee:hastahaneye gittiniz mi?

ben:jimin'e söylemedim ki.

yun hee:salak!kore'ye gidince ilk işimiz hastahaneye gitmek olacak.

ben:ama b-

yun hee:kes

yun hee hamile olduğumu söylüyor.bence üşüttüm ama hamilede olabilirim yani.neyse bunu kafama takmayacağım.her 1-2 saatte tuvalet için kalkıyordum.benim çektiğimi kimse çekemez.sanırım gerçekten de hastahaneye gitmek gerekti.üşütmüşümdür kesin.yoksa hamilelikle alakası yok.neden olmasın aslında olabilirim.yun hee'ye dönüp vurdum.

yun hee:ne yaptım da vuruyosun!

ben:aklıma bir şeyler soktuğun için vuruyorum!

yun hee:şu hamilelik meselesini diyorsun sen

ben:şunu söyleyip durma!

yun hee:hamile!hamile!

ben:söyleme şunu dedim sana!

yun hee:ha-mi-le!

ben:küstüm sana.

yun hee:tamam tamam küsme!

ben:hah şöyle adam ol azcık.

yun hee:yakında teyze olacağım!

ben:pisliksin sen yun hee.çocuğumu sana göstermiyeceğim.

yun hee:kendin söylüyon hamilesin işte!

ben:salak!olursa yani diye şey ettim.

yun hee:bir de şey etmişsin!

Vampir Aşkım / Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin