Not:Bugün canımın içi 7 yıllık arkadaşımın doğum günü ve bu bölümü ona ithaf ediyorum.J-hope'un hixtape yayınlandı ve ben öldüm kkkkk.Bu arada bu bölüm biraz hüzünlü,hazırlıklı olun!
Bana herşeyi anlattıktan sonra saatin geç olduğunu fark ettim.Aşağı indim ve salona bir göz gezdirdim.Gözüm Jimin'e ve Jimin'in üstünde uyuklayan Jihyun'a takıldı.Beni gördü ve sessizce;
Jimin:Sonunda geldin Da eun al lütfen Jihyun'u,uyanacak diye yarım saattir böyle bekliyorum.
kıkırdadım ve jihyun'u kucağıma aldım.Uyanacak gibi olduğu an Jimin kalktı ve yüzü şekilden şekile girdi.Onun bu haline gülmemek için kendimi zor tutarken bir yandan da Jihyun'u pışpışlıyordum.
ben:ştt sorun gitti jimin kkk.Korkma uyanmadı.
dedim ve kıkırdadım.Elini ensesine götürdü ve;
jimin:seni daha iyi anlıyorum artık bebeğim.
dedi ve yanıma geldi.Soğuk ellerini bellerimde hissettiğimde irkmiştim.Bana iyice yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi.Benim sıcak dudaklarımın üstünde onun dondurucu dudakları yer alıyordu.Öpüşmemiz devam ediyordu.O öptükçe kalbim daha da hızlanıyordu.Bana olan aşkını hissedebiliyordum.Ondan ayrıldım ve;
ben:hissettim
jimin:bende.
ben:kalbimin ritimleri seninkininkilere karışıyordu.Sanırım kalbimin ritimlerini senin aşkın bozdu.
dedim ve güldüm.
jimin:ben onu hissetmemiştim ki,yani onuda hissetmiştim ama başka bir şey daha hissetmiştim.
ben:ne hissettin?
deyip baktım ona soran gözlerle.
jimin:sanırım hamilesin,öyle hissettim.Tekrardan baba olmak harika bir duygu olur benim için.
dedi ve kızardı,kesin bende domates gibi oldum.Dudaklarımı konuşmak için açmıştım ki beni yeniden öpmesiyle konuşamadım.Benden ayrıldı ve hala dudaklarımız arasında az mesafe varken;
jimin:seni seviyorum Da Eun...
dedi.Ona sarıldım ve gözlerimi sıkıca kapattım.O da bana sarıldı ve sanırım yarım saat boyunca öyle kaldık.
ben:Jimin~
jimin:efendim?
ben:uykum var,uyuyalım.
jimin:peki,ama uyumak yerine daha güzel şeyler yapabi-
ben:yanlızca uyumak istiyorum jimin.
dedim ve yatağa ilerledim.Yatağımın üstündeki gecelikleri giydim ve yatağa yattım.yataktaki ağırlığı hissetmiştim ve belimdeki elleri de.Gözlerim jimin'in kolları arasında rahatlıkla kapandı.Sabah kalktım ve yatağa oturdum.oturduğum yerden kırmaşamayacak kadar tembeldim.Mutfağa ilerledim ve süt alıp içtim.Nedenini bilmiyordum ama canım süt çekiyordu ve kendimi halsiz hissediyordum.Gidip yatağa geri yattım.Sonrada uyudum.Yeniden uyandım.Çünkü Mi cha,Taeyeon,nayeon,Min Jae ve seyeon başıma gelmiş bağırışıyorlardı.
Mi Cha:Şükürler olsun uyandın!Neyin var senin,Suga virüsü bulaştı sanırım sana da!
Ben:neyden bahsettiğini anlamıyorum cidden Mi cha.Hem siz neden başıma toplanıp uykumdan bölüyorsunuz beni!
diye bağırdım.Bana noluyor böyle,hiç böyle danvranmazdım ben.
Taeyeon:Tamam be ne bağırınıyosun!Sadece saatin öğlen 12 oluduğunu söylemek istedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkım / Park Jimin
Fiksi Penggemardenizden döndükten sonra, hepimiz yalnızdık.birbirimizle hiç iletişim kuramadık,sanki bir konuda söz birliği etmişiz gibi.Birbirimizin varlığını kanıtlayan sadece sokaklara çizilmiş grafitiler,parıl parıl ışık saçan benzinlik ve eski bir binadan gel...