sabah kalktığımda yun hee hala yanımda yatıyordu.çadırdan çıkıp nayeon'un çadırına yöneldim.
ben:nayeon uyandın mı?
çadırından çıktı ve bana baktı.
nayeon:uyandım! ne oldu canın bir şey mi istedi?
ben:yok.eve gidelim diyecektim.jimin yine telaşlanmıştır.
nayeon:konu bir de sevdiği olunca kendini yer bitirir.
ben:o zaman ben yun'u uyandırayım.
çadıra gittim ve yun'u uyandırmaya çalıştım.
ben:yun hadi uyan!
yun hee:NE!NE OLDU!DOĞURUYON MU?!
ben:salak mısın daha 1 haftalık.seni uyandırmaya çalışıyordum.
yun hee:biraz daha uyusam?
ben:olmaz eve gideceğiz.
herşeyi toparladık ve eve geldik. eşyaları depoya koyduk ve içeri girdik.kapıyı açtığım da ablam ve kız kardeşimi gördüm.kız kardeşim yıllar önce sevgilisinin peşine takılıp Busan'a gitmişti.ablam ise busan'da eşi ile yaşıyordu.
medya:Irene ve Sehun
medya:kız kardeş seolhyun
ablama özlemle bakarken,kız kardeşime nefretle bakıyordum.son sözü bana"beni affet abla,çok sevdim"olmuştu.sanırım çilingir çağırmışlardı.seolhyun buraya hangi sıfatla gelmişti ki.onu artık kardeşim olarak görmekte zorlanıyordum.ablam bana gelip sarıldı.bende ona sarıldım.
nayeon:bunlar kim da eun?
ben:ablam ve eşi, o ise herhalde ablamın arkadaşı.
seolhyun:abla ç-çok özür dilerim! lütfen affet beni!
ben:sizi tanımıyorum.
seolhyun:abla beni görmezlikten gelme!
ben:annem ve babam senin geldiğini öğrendi mi? gerçi sen söylemezsin!çünkü sen sadece sürtük olabilirsin!
seolhyun ağlayarak yere çöktü ve ağlamasını sürdürdü.hamilelikten dolayı fazla duygulanmıştım ve bende ağlıyordum.
seolhyun:abla yalvarırım beni affet!
ben:seni ablam affetti mi ki ben edeyim!
ablama baktığımda o da ağlıyordu.gözleri bana "o suçlu" diye bakıyordu.onu affetmemişti belli ki.
seolhyun:abla sen gitmememi söyledin ama ben gittim.ben çok iğrenç bir insanım biliyorum ama beni lütfen affet.
gönlüm onu affet diyordu ama beynim ise "kapı dışarı et gitsin"diyordu.ona bunu yapamazdım.o benim kardeşimdi.kalbimi dinleyip bende yere çöktüm.yüzünü avuçladım ve göz yaşlarını sildim.
ben:lütfen beni bir daha üzme seolhyun.sen onunla gitiğinde daha 18 yaşındaydın be!şimdi bana söyle senin en güvendiğin kişi kim!
seolhyun:sensin abla!
ben:o zaman özürünüz kabul edilmiştir dedim ve ablam gile döndüm.ben sizleri odanıza götüreyim.nayeon ve seolhyun aynı odada,eniştem ve ablam ise başka odalarda kalıyorlardı.telefonumu açıp jimin'i aradım.
ben:alo jimin neredesin?
jimin:sizi arıyorduk!tanrı aşkına nerdeydiniz!
ben:kamp yapmaya gitmiştik.
jimin:insan bir kocasınada söyler geliyor musun diye!
ben:sende yun gibidin jimin seninle uğraşaıyacağım.
dedim ve kapattım.oturma odasına indim ve ablamın yanına oturdum.
ben:abla neden buraya geldiniz?
abla:seni özledik birtanem.burada o kız ve yun ile mi yaşıyorsunuz?
ben:öyle de de-
sözümü bitiremeden kapı çaldı.ben kapıyı açar açmaz jimin sıkıca bana sarıldı.jimin'in arkasından jin,namjoon,jungkook,taehyung,suga ve hoseok oppada gelmişti.
jimin:seni çok merak ettim da eun!
namjoon:merak ettik Da eun
ablam:Heol! anladım 10 kişi yaşıyorsunuz.Ne 10 kişi mi yaşıyorsunuz?hem de 7 erkek!
ben:abla onlar kocamın arkadaşları
ablam:senin kocan kim!
ben jimin'i işaret ettim ve ablam gülümsedi.
ablam:evlendiğini neden söylemedin da eun?!
ben:çok hızlı gelişti de!
jimin'e bakarak söylemiştim o ise yüzünde ki sırıtış ile bana bakıyordu.
ben:ve be-
nayeon-yun hee:ve o hamile!
dediler ve beşlik çakıştılar.aşağıya indiler ve bana sırıtarak baktılar.
ablam:ha-hamile misin?!
ablam bana gülümseyerek sarıldı ve karnıma elini koydu.
ablam:merhaba küçük bebişcik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkım / Park Jimin
Fiksi Penggemardenizden döndükten sonra, hepimiz yalnızdık.birbirimizle hiç iletişim kuramadık,sanki bir konuda söz birliği etmişiz gibi.Birbirimizin varlığını kanıtlayan sadece sokaklara çizilmiş grafitiler,parıl parıl ışık saçan benzinlik ve eski bir binadan gel...