28.Bölüm:Yun hee'nin doğumu!

1.2K 59 10
                                    

medyadaki resimler çook tatlı!bu arada yun hee'nin çocuğu mor gözlü olan diğeri ise jihyun!

 jimin üstünü değiştirmişti.ben de jihyun'un üstünü değiştirmiştim.üstünden 1 saat geçtikten sonra şişmiş gözlerle bir adet mi cha ve yoongi oppa geldi.mi cha yanıma gelip bana sıkıca sarıldı ve ağlamaya başladı.jihyun ise elini mi cha 'nın yanağına koydu.ağzım açık bir şekilde jihyun'a bakıyordum.mi cha'da öyle.

mi cha:da eun sence ben o kadar çirkin miyim?

dedi ağlayarak.

ben:saçmalama benden bile güzelsin sen.

mi cha:emin misin? sevdiğim kişide severdi beni güzel olsaydım.

ben:her zaman dış güzellik önemli değildir mimi.ben seni böyle seviyorum,başkalarıda.

mi cha anlamsızca bana bakıyordu.yoongi oppaya doğru gözlerimi çevirdiğimde oturduğu yerden bize bakıyordu.mi cha çok güzel bir kızdı aslında.siyah gözleri,beyaz teni ve biraz da çilleri vardı ama bunlar onu güzel gösteriyordu.onunla evlenen adam çok şanslı olacaktır eminim ki.

ben:yeter mimi.artık ağlamana izin vermiyorum.

dedim çocuk gibi kızarak.hemen gözyaşlarını sildi ve etrafa bakınmaya başladı.masayı hazırlamıştık ta ki yun hee'ye bir şeyler olana kadar.

yun hee:b-ben sanırım,doğuruyorum!

nayeon,ben,taeyeon ve mi cha:Ne!

kolundan tuttuğum gibi arabaya götürdüm.jungkook telaşlı bir şekilde o yana bu yana giderken ben de beni doğurtan noonadan öğrendiğim şeyleri uygulamaya başladım.yarım  saat boyunca uğraşmıştım ve sonuca ulaşmıştım.elime aldım ve yun hee'ye gülümseyerek;

ben:Kız!

arabanın kapısını açıp indim ve jungkook'a;

ben:jungkook oppa doğdu!

herkes hızla gelip bebeğe baktı.narin bir şekilde jungkook'un eline verdim.

ben:adını ben,koyabilir miyim oppa?

jungkook:tabii ki sonuçta teyzesi sayılırsın.

ben:adı, Sun Hee olsun.anlamı iyilik ve zevk.annesi gibi iyilik perisi olur umarım.

jungkook:sun hee birtanem.

dedi ona gülerek.sun hee ise gözleri kapalı dişsiz haliyle gülmüştü.hepimiz bu haraketine gülerken jihyun sanırım sun hee'ye vurulmuştu.aralarında sadece 2 ay vardı.jihyun ellerini kucağıma gelmek ister gibi açıp kapıyordu.ben alacakken önce davranıp jimin almıştı.arabadan yun hee inince bebeği ona verdim.

yun hee:adı sun he-

ben:adını sun hee koydum.çocukluğunda istediğin gibi.

bana sarılmak ister gibi gülümsedi ama sun hee buna engel oluyordu.

ben:aah!

mi cha:ne oldu sende mi doğuruyon?!

dediş telaşla.ben de 'mal mısın' bakışlarımı gönderim.

ben:oha mimi! daha yeni doğurdum.bir de!

yun hee:bir de ne?

ben:siz evlenmediniz!

Vampir Aşkım / Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin