IG- správy od neznámeho ctiteľa

761 101 12
                                    



Po hodine spania ma zobudila správa na Instagrame.

Žiadosť o správu SpvhWafšM19

Kto to je? Poznáme sa?

Kliknem na jeho profil. Samozrejme, má súkromný účet. Že ma to nenapadlo skôr. Hmmm, dám mu žiadosť ? Nedám mu žiadosť?

Som čudná kvôli takejto blbosti sa rozhodujem polovicu času, počas ktorého som mohla ešte spať. Odložím mobil na poličku a ľahnem si naspäť do postele. Spala som od poobedia a zobudila som sa skoro ráno. Zoberiem si mobil z poličky, pustím si wifi a popozerám si všetky sociálne siete. Odpisujem na správy. Teraz je na rade Instagram. Jééj mám spravu od koho? Znova od neznámeho muža?


SpvhWafšM19: Ahoj

Ja: Ahoj

Idem si s ním skúsiť písať troška to zahrám, povymýšľam si , hádam nebudem hovoriť pravdu cudziemu človeku.

SpvhWafšM19 : Ako sa máš?

Ja: úžasne :D a ty?

SpvhWafšM19 : Momentálne mám skúškové obdobie, ale dá sa to zvládnuť. Takže celkom fajn.

Ja: oou tak držím palce , nech to zvládneš :)  Kde chodíš do školy? :D 

SpvhWafšM19 : Ďakujem :) Na vysokú v Amerike a ty?


Mám mu povedať pravdu?Nezdá sa ako by to bol nejaký zločinec,alebo? 


Ja: ja chodím ešte na strednú posledný rok a na vysokú chcem ísť do Ameriky.

SpvhWafšM19 : Možno sa stretneme :D a kde chceš ísť?

Ja: ešte neviem presne.

Klamala som, chcem ísť na Harvard.


SpvhWafšM19 : ja chodím na Harvard a ak ti mám poradiť je to naozaj super škola, super ľudia a najlepší učitelia :)


Dúfam že sa vám páčila nová časť budem rada za každý hlas aj komentár :D :)




Náhody sa dejú (Shawn Mendes)Where stories live. Discover now