Ráno nás zobudil hlasný budík.
,,Holly vstávaj! Dnes ťa čaká ten najlepší deň."
,,Hej, hej už vstávam!" usmiala som sa na Tinu.
Tina si zobrala svoju kozmetickú tašku a pomaly sa presunula do kúpeľne, zatiaľ dokým ja som si vyberala oblečenie.
Oblečiem si adidas bundu s čiernymi rifliami a elegantnými hodinkami. Milujem kombináciu športových a moderných vecí, príde mi to cute. Najviac sa mi páči na babách, keď majú šaty a namiesto vysokých podpätkov majú tenisky príde mi to rozkošné.
Nechcela som si dávať šaty, hádam sa neoblečiem vyzývavo hneď prvé stretnutie.Za to Tina neváhala a zobrala si jej modré šaty. Veľmi sa jej hodili k jej krásnym modrým očiam.
,,Holly nechceš aby som ťa namaľovala?"
Zabudla som vám povedať podstatnú vec o Tine. Tina chodí na kurzy líčenia a naozaj krásne maľuje mladé dievčatá, ale mám problém!! Ja sa nemaľujem, práveže som proti tomu. Myslím si že každé dievča je krásne aj bez make upu alebo iných tieňov.
,,Prepáč Tina ale vieš že sa nemaľujem."
,,Hej hej viem len , myslela som že na prvom stretnutí."
Tina prišla do izby, jej krásne šaty zladené k jej očiam boli úžasne. Toto líčenie spolu s outfitom jej naozaj vyšlo.
,,Tina si to ty?"
,,Áno som to ja. Prečo?"
,,Vyzeráš krásne, tie modré šaty sa ti hodia k tvojím krásnym očiam a tá vyzáš je úžasná."
,, Ty lichotnica, ale nie. Ďakujem." usmiala sa.
,,Nemáš za čo, inak sme super dvojka, ty vymódená a ja športovo naladená ale, aj tak sme najlepšie kamarátky."
,,Veď aj kamarátky sa musia dopĺňať."
,,Si hotová?"
,,Jasné a ty?"
,,Počkaj, ešte si dám tieto modré náušnica a idem."
Po ceste sme sa zastavili v parku kde sme si sadli na lavičku a rozprávali sa.
,,Tina pozri, tam je Camila?
,,Čo tu tá robí?"
,,To netuším ani ja."
,,Ahojte dievčence! Aká náhoda že sme sa tu stretli tento krásny deň že?"
,,Hej dosť veľká." odvrkla som.
,,Čo tu robíte?"
,,Prišli sme na dámsku jazdu. A ty?"
,,No prišiel mi priateľ do Viedne tak som sa rozhodla ísť za ním a, som tu. Inak počula som že vy idete na koncert Shawna Mendesa do prvej rady."
,,To je pravda, ale čo teba do toho?"
,,No len to, že to je tá moja druhá polovička, kvôli ktorej som tu. Nemám čas idem práve s ním na rannú kávičku. Papa dievčence. Inak Holly tá bunda je otrasná, daj si ju dole!"
,,Neboj Camila nedám."
,,Čo si to povedala?" podišla ku mne bližšie.
,,Počula si, či ti ta hluchota už natoľko prerastá cez mozog?"
,,Toto budeš ľutovať."
,,Bohužiaľ, nebudem."
HOLLY
Camila je jedno nevychované dievča ktoré potrebuje niekomu neustále robiť zo života peklo. Neznášam ju od prvej triedy. V päťke ma šikanovala a ak nebolo po jej, tak si ma počkala po škole a........
A teraz toto. Ako vážne? Ešte ani na konci základky mi nedá pokoj? Ale ja sa už len tak nedám zastrašiť.
,,Holly konečne si otvorila ústa, som na teba pyšná."
Tina o všetkom vedela čo sa dialo od škôlky až po teraz, bola mojou veľkou oporou.
,,Tina musím sa ti s nie čím zdôveriť."
,,Hovor, počúvam každé tvoje slovo."
,,Klamala som ti so Shawnom."
,,Ako to myslíš?"
,,No Shawn je moja nešťastná láska."
YOU ARE READING
Náhody sa dejú (Shawn Mendes)
FanfictionSľubujem, že jedného dňa budem pri tebe Budem ťa držať v bezpečí Udržím ťa nažive Práve teraz je to celkom šialené A ja neviem, ako to zastaviť alebo spomaliť Viem, že si o nejakých veciach musíme porozprávať A ja nemôžem zostať Dovoľ mi teraz teda...