Silný úder

556 78 5
                                    



PREČO HO TAK NEZNÁŠAM?

,,Začalo to v škôlke, keď som bývala ešte v Kanade. Chodil so mnou do tej istej škôlky a aj triedy. Bol ten typ chalana s ktorým sa nechcel nikto rozprávať, mne sa zdal ako fajn chalan, preto som sa mu aj prihovorila (chcela som sa s ním skamarátiť), bol veľmi zábavný a rozkošný. Áno boli sme ešte deti ,ale brala som ho ako najlepšieho kamaráta. Vedel ma rozosmiať potešiť poradiť a ešte aj v ťažkom období ma podržať. Každé ráno sme sa rozprávali, hrali sa na pilota a letušku, bola to zábava. Postupne ako sme rástli sa medzi nami stalo veľmi veľké puto, boli sme ako brat a sestra veľmi sa mi zapáčil, ale nastal čas isť do školy našťastie sme si vybrali rovnakú školu, ale tam to všetko skončilo, odkedy videl Camilu našu ,,super " spolužiačku. Hovorili sme si všetko a jasné, že mi nezabudol povedať ,že sa mu zapáčila Camila."

,,Určite vieš aké to je ťažké počúvať chalana ,ktorý sa ti páči a rozpráva o jeho novom objave. Kebyže sa mi nepáči tak v pohode ale takto?"

Bola som s toho veľmi smutná, ale nedala som mu to najavo predsa nebudem historická baba, ktorá sa hneď rozplače. V tomto období som mu bola veľkou oporou a viem že si to vážil, ale raz sa prihovoril Camile to bolo v siedmom ročníku. Veľmi sa zblížili a po 2 týždňoch si už vykračovali ruka v ruke. Vždy keď som mu zavolala či nepôjde von tak vždy sa vyhovoril ,že nemá čas alebo, že má veľa úloh. Raz som sa rozhodla ísť sama vonku sa troška poprechádzať a ísť na čerstvý vzduch, ale teraz nastal ten okamih. Bol s ňou na hojdačke kde sedeli, smiali sa, rozprávali sa, ale to bolo zatiaľ v pohode ,ale keď nastal dotyk ich pier nezvládla som to, bežala som najrýchlejšie ako som vedela. Od vtedy sme sa nerozprávali, nevolali, nepozdravili sa, prerušili sme všetky kontakty. Pýtaš sa ma či vedel o Camile? Áno, vedel o tom, ale bolo mu to jedno on bol ešte pri nej, keď ma kopala. Vždy keď si ma počkala, bol aj on pri nej, a keď ma začala silno kopať do brucha pozeral sa na mňa ako ma to bolí, ako plačem na zemi, proste neurobil nič. Viem len že odišiel v ôsmom ročníku. So všetkými sa rozlúčil okrem mňa, a potom už neviem čo sa s ním dialo, popravde ani vedieť nechcem jediné čo viem ,že si našiel spoločnú kapelu a je veľmi známy. 

HOLLY

Ja som odišla v polovici ôsmeho ročníka tu na Slovensko. Kanada je veľmi krásna, ale som rada že som išla preč odtiaľ tu na Slovensko a stretla som teba."


,,On je kretén, nechápem prečo ho vlastne počúvam takýto spevák nemá právo ani dýchať nie ešte byť známy. Dokonca ma prešla chuť ísť na jeho koncert."

,,Tina to nemôžeme urobiť, viem že ťa to veľa stalo a keď už sme tu tak... Zabudni na to čo som ti povedala, určite si na to už ani nepamätá."

,,Holly, ale ja to takto nenechám. Ešte uvidí čo ja s ním urobím na tom VIP stretnutí, hneď sa rozpamätá."

,,Ideme tam a už to nerozoberaj. Poď ideme ku hotelu, tam nás už čaká neznámy."(zasmiala som sa)

,,Tak dobre, poďme."

,,Cestou sa ma Tina vypytovala na Shawna."

,,Ako si ho volala vo škôlke?"

,,Ja som ho volala Peter, vtedy som ani nevedela ,že má ešte druhé meno. Mne sa predstavil ako Peter Raul."

,,Aha, takže tebe sa páčil? (zasmiala sa) Kebyže ti to neurobí tak by sa ti páčil až do teraz?"

,,Ťažká otázka, ale keďže mi to urobil tak žiadne kebyže nie je."

,,Veď Holly!"

,,No dobre, asi áno, ale už sa nebavme o ňom."

,,Dobre, dobre."

,,Pozri už sme tu."

Náhody sa dejú (Shawn Mendes)Where stories live. Discover now